wicky124 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Nice! Men holder limet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Nice! Men holder limet da? Er det brukt bra lim, f.eks Tec7 så sitter det som støpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Tøft fish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Nice! Men holder limet da? Er det brukt bra lim, f.eks Tec7 så sitter det som støpt. På fronspoileren brukte jeg rutelim fra Würth, ville ha noe som var litt elastisk. Den er kun limt på øverste del, under er den skrudd fast. Bakrutespoileren er limt med BMW 's eget lim, Betalink 1K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Ett par kjappe mobilbilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Ble bra dette fish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Nice nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Nice... er passformen på spoilerne like bra som det ser ut som?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Bare telefonen min som er tett, eller har du knekt av noe på fronten? Nå MÅ jeg få lakkert og montert vingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Thanx folkens.. Nice... er passformen på spoilerne like bra som det ser ut som?... Passformen var 110%. Gjorde bare rent, la på lim og "trykket" det på plass. Ferdig.. Bare telefonen min som er tett, eller har du knekt av noe på fronten? Nå MÅ jeg få lakkert og montert vingen! Er nok litt skygger/tlf som lurer deg. Alt er inntakt. Har noen flere mobilbilder som jeg skal prøve å få lagt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Var litt mye lys og reflekser.. Ja, jeg vet bilen trenger en detailing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Herlige oppdateringer av bilen! ''små ting'' løfter bilens utseende mye! Grattis Fish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Looking mighty good there, Fishy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Herlige oppdateringer av bilen! ''små ting'' løfter bilens utseende mye! Grattis Fish! Looking mighty good there, Fishy! Er fornøyd selv. Nå er det kun performance stripene som gjenstår å montere av det som jeg handlet inn før jul. Men der trenger jeg hjelp, så jeg skal få en folieringsdude til å hjelpe meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå