Gå til innhold

F10 Alpine, 21" DPE, 20" Vertini, Sophisto, 21" BC Forged

olebrumm
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Da skal 21" sendes til USA for en "makeover" men veldig usikker på hvilken finish jeg skal velge.. akkurat nå heller det mot børstet senter med ett lite hint av "tinted" klar lakk og beholde krom på felglippene :)

t1hffc0cob9f5wun1py4.jpg

Da blir resultatet slik:

pw2exsulroqdcfd89iw3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de til langturkjøring.. skal f.eks kjøre bergen-nordland i sommer..da er det greit med et felgsett som ikke koster allverden og man slipper og kjøre rundt og se etter dumper og høl i veien som evt. ødlegge felgene...

Kommer også til å bruke de til vinterdekk felg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, første jeg har hørt om som har egne felg til langturkjøring! :wink: Blir lekre vinterfelg det der da, ingen tvil om det.

Synes senteret på felgen var fint slik du foreslo, men litt usikker på blank kant, føler det er litt utbrukt og kanskje ikke passer like godt til grå bil... Tenkt på en gråfarge som bilen på felgkanten, men med mange lag med klarlakk for eksempel? Kan bli blankt og fint når du ser det i sola, men med en gråtone i bunnen. Tror det kunne skilt seg litt ut og vært stilig. Bare et forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det var veldig mye dyrere og sende felger til USA enn fra USA ble det til at jeg heller bestilte nye felger.. en liten smakebit:

3yloevxg0e9n8smgawat.jpg

21" børstet center, dyp concav og polert lippe med meget aggressivt innpress :)

Ett bilde til (beklager ringene i front, men var ett ganske bra bilde for å vise felgene :oops:

dlpvyl65i0j1iklo0768.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...