Gå til innhold

Min OEM+ biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, E61 545i prosjekt & i3S 120Ah - Nytt prosjekt!

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

På 6.7.2024 den 10.18, Saltkjelen skrev:

Etter hvert begynner man å gå tom for idéer, men det er jo alltids noe å komme på. Har lenge fundert på rattvarme, men det har som regel fordret et F30-ratt hvor rattstammen synes i overkant mye. Har derfor tenkt at et G20 ratt med rattvarmeknapp plassert i rattet måtte være ypperlig. En anne positiv ting med å gå for denne løsningen var at man ble kvitt den blå ringen rundt BMW emblemet på rattet og airbagen ble skinntrukket. Som sagt så gjort, deler fra en G26 i4 M50 og en G20 330d ble skaffet, og en SZL fra F15 hadde jeg liggende. 

Plukket nylig opp en I3S selv, og har aldri vært noe fan av rattet i I3. Siden du kanskje sitter på litt kunnskap om dette, hva slags ratt er enklest å bytte med I3 rattet? Sånn i forhold til elektriske koblinger.  Trenger ikke rattvarme for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thewiz skrev:

Plukket nylig opp en I3S selv, og har aldri vært noe fan av rattet i I3. Siden du kanskje sitter på litt kunnskap om dette, hva slags ratt er enklest å bytte med I3 rattet? Sånn i forhold til elektriske koblinger.  Trenger ikke rattvarme for min del. 

Gratulerer! Du kan bruke ratt fra F2x/F3x, F25/F26 og F15. Plug and play. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Saltkjelen said:

Gratulerer! Du kan bruke ratt fra F2x/F3x, F25/F26 og F15. Plug and play. :) 

Mener rattet fra F15 er større i diameter enn F2x men alle passer. Så det er vel mest preferanse det kommer an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...