Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått montert eksosen, har ikke fått tatt noen bra bilder. men fikk tatt et når kompisen min kjørte den mens jeg hørte på lyden. :P

Lite lyd i det desverre :? men tenkte å kjøpe et rør og prøve å fjerne mellom potta som fulgte med å se åssen det blir.. må også justere det litt under, da det fiser der det treffer original eksosen. ( kappet litt for mye #-o[-X )

Har også EEENDELIG justert den ned bak :D men spacerene måtte ryke... :evil: så enten kommer det på noen mindre spacere eller så må jeg justere camberen litt.. ser jo ikke ut i måneskinn uten :P

på bildene under er spacer på da, men subbet litt for mye til at jeg ville kjøre med det..

ennaqnj63v0m08ryba70.jpg

3ilbx4con0yz4r57zebr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta en liten tur fra Grimstad og se på denne i sommer en gang det passer! Litt i tvil om jeg skal gå for E92 eller F11 neste gang jeg handler! Ser pen ut denne selv om jeg ikke er fan av så mye senk :)

Edit: Hvis jeg kjenner igjen stedet på de to siste bildene, så er det rundkjøringen rett utenfor Meny i Grimstad og mot tunnelen ved Odden? Da er du ikke mer enn 100 meter fra der jeg holder til når jeg er på hjemlige trakter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta en liten tur fra Grimstad og se på denne i sommer en gang det passer! Litt i tvil om jeg skal gå for E92 eller F11 neste gang jeg handler! Ser pen ut denne selv om jeg ikke er fan av så mye senk :)

Edit: Hvis jeg kjenner igjen stedet på de to siste bildene, så er det rundkjøringen rett utenfor Meny i Grimstad og mot tunnelen ved Odden? Da er du ikke mer enn 100 meter fra der jeg holder til når jeg er på hjemlige trakter :wink:

Stemmer det ;) holder selv til i Arendal, men har en kompis i Grimstad ;)

Matsi :D Takker stort for hjelpen i dag! Den bilen din kan ikke bli bedre :) Jobbet dere etter jeg hadde dratt?

Ja vi fikset litt på eksosen. Fikk den litt lenger inn og sånn at den ikke var så løs.. :P å når vi var så godt i gang tok bi likesågodt å justerte den ned bak også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe av grunnen til at jeg ikke kan ha spacer bak nå :?:| Bakken mer til der jeg bor er sånn at jeg må ha en litt kraftig sving ned og da går bak hjulet langt opp bak.. På bildene her er det Max 1mm klaring. :shock:

r9jlcqb0i3d6yqploq9j.jpg

i0fcdcedqqdhg9ax1cwr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...