SweetBMW Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Tro meg! Endestussen SKAL byttes. Ser IKKE bra ut med den ovale. Du vet forresten hvorfor den er Oval og enkel? For at kjennere lett skal se at du kjører rundt med en bitteliten firer Leste et skriv fra BMW om hvordan du skulle kjenne igjen modeller som hadde tatt bort merket bakpå, men fortsatt hadde original eksos, det er faktisk mulig og se forskjell på 316,318,320 osv på bare stussen. Samme gjelder Audi VW også. Fønni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Ja det visste jeg egentli:-) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Da er det bestilt oppgraderinger til bilen:-) beskjedene 236kg veier pakken:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Nydelig bil E92 i svart er lekkert! Likte også orginalfelgene dine. Pakke på 236kg høres spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Noen som vet hvor en får tak i bakpotte til disse?? 2rørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 2 e fant i farta. Fortsatt litt for nye biler til at "alle" tilbyr det http://www.bsr-tuning.no/produkter/bsr-sportseksos/bmw/3-series-e90-91-92-93/ http://www.schmiedmann.no/3_serie/E92/utstyr_og_tilbehoer/Tuning_og_optimering/side11.htm#paging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 fått pakke® i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 må få bestilt senterkopper;-) så blir det bra;-) må også få den Litt lavere forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Grattis! Passa bra til fargen og bilen! 19 eller 20 tom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 20" 245 forran og 285 bak:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Grom bil Veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasO93 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 20" 245 forran og 285 bak:-) Hvordan er dette å kjøre med ? Fin bil du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Fin bil dette. Men personlig hadde jeg valgt en annen felgfarge hvis jeg først skulle hatt disse felgene. Enten std sølv, eller kanskje gull. Sistnevnte er gromt på sort bil. Selv for en trausting som meg. Men hovedsaken er at du er fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 20" 245 forran og 285 bak:-) Hvordan er dette å kjøre med ? Fin bil du har:) Greit å kjøre med det. Merker lavprofilen da. Litt stivt men, helt ok. Hvis jeg er litt for rask over farts dumper eller andre humper, subber jeg litt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Fin bil dette. Men personlig hadde jeg valgt en annen felgfarge hvis jeg først skulle hatt disse felgene. Enten std sølv, eller kanskje gull. Sistnevnte er gromt på sort bil. Selv for en trausting som meg.Men hovedsaken er at du er fornøyd selv Hadde sølv senter på e34n jeg hadde en gang, så tenkte å prøve noe nytt. men muligheten er der jo for det. Ikke stress å omlakkere senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå