316 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Det går ann å gjøre det, men det er selvfølgelig dokumentforfalskning. Det blir det faktisk i det øyeblikket du lager skiltene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ok. Da er det nok best å få folk til å holde utkikk etter bilen og finne vedkommende på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Det går ann å gjøre det, men det er selvfølgelig dokumentforfalskning. Det blir det faktisk i det øyeblikket du lager skiltene selv. Mnja, du kan jo melde skiltene mistet, få nye og så evt. levere disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 DET går ann og er helt lovlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Vil ikke legge ut noe regnr. Bilen er veldig lav, bredda av mae, sjeldene mae hjul, 10x18 og 12x18 og full amg sl500 utseende. Du legger merke til den, garantert at han har skilt og kjører bilen. Har prøvd alle mulige måter, så eneste er om noe kommer over bilen parkert eller veit hvem det er. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 har du vognkort på bilen? isåfall kan du vell melde skilta stjelt fra bilen når den var parkert. og så levere inn disse når du får nye?? får ikke utlevert nye skilt uten å levere inn de gamle så det går ikke. legg ut regnr og bilde av den da, så kanskje noen her vet noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg kan ikke melde skiltene stjelt når de ikke er det ! Jeg gidder ikke gjøre ting som er ulovlig for og finne han. Jeg har jo info om bilen etc.. for alt står på meg. MEEN, ikke noe info om han i det hele tatt.. Ikke bilder, ikke regnr, er man fra dette området og har lest dette legger man merke til bilen. Er ikke noe man ser hver dag. med vennlig hilsen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg kan ikke melde skiltene stjelt når de ikke er det !Jeg gidder ikke gjøre ting som er ulovlig for og finne han. Jeg har jo info om bilen etc.. for alt står på meg. MEEN, ikke noe info om han i det hele tatt.. Ikke bilder, ikke regnr, er man fra dette området og har lest dette legger man merke til bilen. Er ikke noe man ser hver dag. med vennlig hilsen .. utrolig synd det som har skjedd, fort gjort å kløne det til... MEN når du ikke gidder å legge ut no info som bilder/reg.nr så synes jeg ikke du virker så veldig lysten på å ha igjen bilen.... hva skal skje? for i mitt tilfelle da, så er Mercedes HELT uinteressant bil, så det der MAE-greiene du snakker om vet jeg ikke hva er og ser ut, men jeg ville kjent igjen en bil på ett bilde eller ett reg nr men det er min mening da =) håper det løser seg for din del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 for i mitt tilfelle da, så er Mercedes HELT uinteressant bil, så det der MAE-greiene du snakker om vet jeg ikke hva er og ser ut, men jeg ville kjent igjen en bil på ett bilde eller ett reg nr men det er min mening da =) håper det løser seg for din del Vil tro den er snarlik denne her: http://www.at-fahrzeugtechnik.de/tuning ... l500_1.jpg Edit: Eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg har veldig lyst til og finne han, ikke misforstå meg. Men vil ikke henge ut fyren heller med og legge ut eksakt bilder av bilen eller info om regnr.. Men ca samme utseende som denne, med andre hjul: http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll ... 329wt_1139 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Går vel greitt å legge ut de to-tre siste siffrene da dette er en såpass sjelden bil på veiene her til lands:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 siste tre nr er: 016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 legg ut bilde og skiltnummer så skal jeg titte! har kontor i Mandal - kristiansand - arendal så kjører der heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Trodde jeg helt sikkert fant denne idag på lasteplanet på en bilfrakter. SL med feite kantfelger og 2x2 eksos bak og noen klistremerker rundt omkring osv, men er ikke 016 som tre siste tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Det er ikke den. Den du så er fra Skien og han hadde vært hos Krb trading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå