Turbo-HF Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Bra, stå på! Sjekk min, kommer øppdæjt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Her har det ikke skjedd VELDIG mye, men jeg har fått nye spredere og deksel i frontfangeren etter herjekjøringa på Gardermoen. Har også fått igjen contour felgen fra retting og fikk i tillegg telefon igår om at diffen min ligger i Oslo og venter på meg =D: Ble LITT bedre lys i tåkelysene etter jeg fikk de nye da de gamle var rimelig sand blasted: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Både godt og vondt å se bilen bli brukt skikkelig.. Nå var ikke jeg noe snillere på bruk av "Torunn" jeg heller da.. ) Kan se om jeg kommer over noen bilder her og der om du vil ha Halvor? Enten på mail eller her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Her har det ikke skjedd VELDIG mye, men jeg har fått nye spredere og deksel i frontfangeren etter herjekjøringa på Gardermoen. Har også fått igjen contour felgen fra retting og fikk i tillegg telefon igår om at diffen min ligger i Oslo og venter på meg =D: Ble LITT bedre lys i tåkelysene etter jeg fikk de nye da de gamle var rimelig sand blasted: hva heter leppa du har forran?? å har du flytta parklysene til blinklysa eller har du lagt opp eget?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 hva heter leppa du har forran?? å har du flytta parklysene til blinklysa eller har du lagt opp eget?? Svaret på alt det står før i tråden min Usikker på hvordan han har gjort det med flytting av lysene, men er ikke verre enn å legge opp w5w sokler og strømtyv fra parklysene inni blinklysene. Leppa er gummi fra hjelperamma på en Volvo lastebil. Har nå montert 25% sperrediff, så nå spinner den på begge Både godt og vondt å se bilen bli brukt skikkelig.. Nå var ikke jeg noe snillere på bruk av "Torunn" jeg heller da.. )Kan se om jeg kommer over noen bilder her og der om du vil ha Halvor? Enten på mail eller her.. Send de på PM om det går Tror jeg har sett noen av de =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Kult, fungerer diffen bra? Vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Den funker den veittu. Har noen bilder fra montering her: Litt rufsete estetisk når jeg fikk den, men den er jo brukt, så kan ikke forvente no anna Den er forøvrig MEGET tight og fin, så tror ikke den er blitt veldig hardt brukt Kjøpte inn litt stæsj så jeg fikk malt den: Sikkert delte meninger om fargen. Jeg lakkerer/maler som regel alt under bilen svart, men her ville jeg være litt utradisjonell. Og selvfølgelig får den ordentlig olje. Kosta jo bare 290,- for litern! Ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Konge, må få prøve den en tur når jeg kommer hjem og se om detta ble noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Ang. den vibrasjonen du nevnte; sjekk hardykobling og mellomakseloppheng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Ang. den vibrasjonen du nevnte; sjekk hardykobling og mellomakseloppheng! Yes. Will do. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Huff som jeg savner bilen :/ Ses vel på nò treff til sommeren kansje om jeg tar turen nedover med en av bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Huff som jeg savner bilen :/Ses vel på nò treff til sommeren kansje om jeg tar turen nedover med en av bilene Mulig denne blir med til Bud om den andre bilen min ikke er ferdig Jeg har gjort litt mer den siste tiden og. Bytta bærearm inkludert foringer: Old shiet! Kreativ måte å presse inn foringer på or what ? Også ble det nye støtdempere bak da nivåreguleringsdemperne sang på siste verset. Så nå har den lowtec rundbaut Nivåreg. bypass Montering av div: Lowtec in place Testa andre hjul og, bare for å se at det ikke er kast i contourene. Det rister like jævli med disse, så skal ta ned eksosen og sjekke mellomakselopplagringen i morgen. Begynner å bli lei av übershake i litt hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Denne bilen har så hyggelig front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Rett før jeg solgte min E34, så begynte den å vibrere ved gasspådrag. Sjekket hardykoblingen og så litt på mellomakselen, men fant ikke ut noe der. Fikk også tips om mellomakseloppheng. Men viste seg å være en plugg som ikke tente helt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå