Gå til innhold

Min E34 520iT daily [Bilder fra Early Fitment s.9]

HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Her har det ikke skjedd VELDIG mye, men jeg har fått nye spredere og deksel i frontfangeren etter herjekjøringa på Gardermoen. Har også fått igjen contour felgen fra retting og fikk i tillegg telefon igår om at diffen min ligger i Oslo og venter på meg =D:

Bilde016a.jpg

Ble LITT bedre lys i tåkelysene etter jeg fikk de nye da de gamle var rimelig sand blasted:

Bilde017a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Både godt og vondt å se bilen bli brukt skikkelig.. ;) Nå var ikke jeg noe snillere på bruk av "Torunn" jeg heller da.. :))

Kan se om jeg kommer over noen bilder her og der om du vil ha Halvor? Enten på mail eller her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke skjedd VELDIG mye, men jeg har fått nye spredere og deksel i frontfangeren etter herjekjøringa på Gardermoen. Har også fått igjen contour felgen fra retting og fikk i tillegg telefon igår om at diffen min ligger i Oslo og venter på meg =D:

Bilde016a.jpg

Ble LITT bedre lys i tåkelysene etter jeg fikk de nye da de gamle var rimelig sand blasted:

Bilde017a.jpg

hva heter leppa du har forran?? å har du flytta parklysene til blinklysa eller har du lagt opp eget?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva heter leppa du har forran?? å har du flytta parklysene til blinklysa eller har du lagt opp eget?? :D

Svaret på alt det står før i tråden min :P Usikker på hvordan han har gjort det med flytting av lysene, men er ikke verre enn å legge opp w5w sokler og strømtyv fra parklysene inni blinklysene. Leppa er gummi fra hjelperamma på en Volvo lastebil. Har nå montert 25% sperrediff, så nå spinner den på begge :lol:

Både godt og vondt å se bilen bli brukt skikkelig.. ;) Nå var ikke jeg noe snillere på bruk av "Torunn" jeg heller da.. :))

Kan se om jeg kommer over noen bilder her og der om du vil ha Halvor? Enten på mail eller her.. :)

Send de på PM om det går ;) Tror jeg har sett noen av de =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den funker den veittu. Har noen bilder fra montering her:

Bilde178.jpg

Bilde179.jpg

Litt rufsete estetisk når jeg fikk den, men den er jo brukt, så kan ikke forvente no anna :)

Den er forøvrig MEGET tight og fin, så tror ikke den er blitt veldig hardt brukt :)

Kjøpte inn litt stæsj så jeg fikk malt den:

Bilde180.jpg

Bilde181.jpg

Sikkert delte meninger om fargen. Jeg lakkerer/maler som regel alt under bilen svart, men her ville jeg være litt utradisjonell.

Bilde183.jpg

Og selvfølgelig får den ordentlig olje. Kosta jo bare 290,- for litern!

Bilde184.jpg

Bilde186.jpg

Ferdig montert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Huff som jeg savner bilen :/

Ses vel på nò treff til sommeren kansje om jeg tar turen nedover med en av bilene :D

Mulig denne blir med til Bud om den andre bilen min ikke er ferdig :)

Jeg har gjort litt mer den siste tiden og.

Bytta bærearm inkludert foringer:

Bilde360.jpg

Bilde361.jpg

Bilde362.jpg

Bilde363.jpg

Old shiet!

Bilde364.jpg

Kreativ måte å presse inn foringer på or what ? :P

Bilde365.jpg

Også ble det nye støtdempere bak da nivåreguleringsdemperne sang på siste verset. Så nå har den lowtec rundbaut

Bilde367.jpg

Nivåreg. bypass

Bilde368.jpg

Montering av div:

Bilde369.jpg

Lowtec in place

Bilde370.jpg

Testa andre hjul og, bare for å se at det ikke er kast i contourene. Det rister like jævli med disse, så skal ta ned eksosen og sjekke mellomakselopplagringen i morgen. Begynner å bli lei av übershake i litt hastighet.

Bilde373.jpg

Bilde374.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før jeg solgte min E34, så begynte den å vibrere ved gasspådrag. Sjekket hardykoblingen og så litt på mellomakselen, men fant ikke ut noe der. Fikk også tips om mellomakseloppheng. Men viste seg å være en plugg som ikke tente helt hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...