Gå til innhold

Min E34 520iT daily [Bilder fra Early Fitment s.9]

HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja, de ledningene har jeg loddet sammen igjenn på samtlige touringer som ha vært innom "verkstedet" mitt :wink: Er et svakt punkt på e34 touring, men klart, etter x antall år med å nesten stå i vann er det ikke rart de ledninga tar kvelden. Litt dårlig patent at de bare ligger i den strømpa.

Har M/// fått vinterferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Hva slags sommerhjul er det du har skaffet deg? og hvordan var det egentlig med shortshift? vurderer å kjøpe selv, ser frem til bilen med sommerhjul!

Har ikke handla no sommerhjul enda. Driver og selger unna litt nå, så sitter og tenker litt at og fram på hva jeg skal ha forno :) Shortshift er helt epic i forhold til Originalt. Har hatt det på de 3siste BMWene jeg har hatt. Den på M3en er den beste av de, men nå kosta vel den en plass mellom 1000 og 2000,- :P Blir forhåpentligvis coils på denne etterhvert :)

Mvh

Halvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er jobben for skifte til shortshift da? :) Må forøvrig få ut litt flere bilder, liker denne touringen din :)

Sal bli flinkere :) Du må en liten tur under bilen og fikle litt oppunder girkassa, men er ikkeno stor jobb egentlig. Også er det lurt å bestille ny klips + plastskiver som skal inn på pinnen som går gjennom shifteren. Skal bli flinkere på bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...