NA Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Se der ja, de ledningene har jeg loddet sammen igjenn på samtlige touringer som ha vært innom "verkstedet" mitt Er et svakt punkt på e34 touring, men klart, etter x antall år med å nesten stå i vann er det ikke rart de ledninga tar kvelden. Litt dårlig patent at de bare ligger i den strømpa. Har M/// fått vinterferie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Godt å se updates på gammelvogna igjen Halvor ! Savner den rett å slett ! Håper på litt smågromt snikbygg til våren på den nåda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Halvor er mer glad i denne en M3en sin. få ut bilder av det siste som er gjort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 jaa, bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Kommer. Må bare få tatt de først ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Haha. Foreløpig det eneste bildet jeg har tatt. Ny potte: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Hva slags sommerhjul er det du har skaffet deg? og hvordan var det egentlig med shortshift? vurderer å kjøpe selv, ser frem til bilen med sommerhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hva slags sommerhjul er det du har skaffet deg? og hvordan var det egentlig med shortshift? vurderer å kjøpe selv, ser frem til bilen med sommerhjul! Har ikke handla no sommerhjul enda. Driver og selger unna litt nå, så sitter og tenker litt at og fram på hva jeg skal ha forno Shortshift er helt epic i forhold til Originalt. Har hatt det på de 3siste BMWene jeg har hatt. Den på M3en er den beste av de, men nå kosta vel den en plass mellom 1000 og 2000,- Blir forhåpentligvis coils på denne etterhvert Mvh Halvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hvordan er jobben for skifte til shortshift da? Må forøvrig få ut litt flere bilder, liker denne touringen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hvordan er jobben for skifte til shortshift da? Må forøvrig få ut litt flere bilder, liker denne touringen din Sal bli flinkere Du må en liten tur under bilen og fikle litt oppunder girkassa, men er ikkeno stor jobb egentlig. Også er det lurt å bestille ny klips + plastskiver som skal inn på pinnen som går gjennom shifteren. Skal bli flinkere på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Spørs om jeg ikke får gjøre dette da dersom den beholdes Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Vintermoduuus!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Samme greia som på E36 visst man skal ha shortshift? må vel løs med girstanga når jeg skal bytte klutsj uansett? finns det noe bilde how to?? når man montere shortshift? fet vinterbil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Brukbar vintervogn det der Halvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Blåker ikke bilen ein del med den tuten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå