Runar-CSi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Etter salg av E24`n, E34 M5`en og E90`n var det plutselig ikke Bmw på tunet lenger og det går jo ikke i lengden. Etter iherdig overtaling av samboer fikk jeg endelig lov til å handle skikkelig familiebil som vi hadde behov for siden vi fikk en sønn i begynnelsen av September. Kritereine var sportpakke, navi, isofix og takluke samt at bilen måtte være sølv, grå eller svart. Ikke alltid like enkelt og finne på en så gammel bil samtidig som at prisen skulle være rett og girkasse måtte være byttet om det skulle være 3.0d. Valget falt på en 2002mod X5 3.0d produsert 18/9-2001 i Titansilber Metallic med sort sportskinn og rett utstyrsliste. Automatic transmissionServotronicSport suspension settingsMulti-function steering wheelSports leather steering wheelTire pressure control (RDC)LT/ALY wheels with mixed tyresModel designation, delitionExterior parts in body colorAluminium running board sillSports packageGreen stripe windscreenRoof railGlas roof, electricFloor mats, VelourWarning triangleINT/EXT rr vw mirror w aut anti-dazzleWood trimSeat adjustm electr w memorySkibagSport seats f driver/front passengerSeat heating f driver/front passengerHeadlight washer systemPark distance control (PDC)Rain sensorXenon LightAutomatic air conditioningNavigation system professionalBmw assistVoice input systemCar telephone with cordless receiverCd changer Bmw for 6cdsIndividual roof-lining anthraciteWhite direction indicator lights Germany versionMain battery switchEurope/dealer directoryGerman/owners handbook/service bookletShipping protection packageSpare wheelConsideration of price dependencyLuggage compartment netSpeedometer with kilometer readingLanguage version German Det er hva Bmw har å skrive om den, jeg har siden jeg fikk den hjem montert 9.5 og 10.5 20" IS hjul med 275 og 315 dekk, Titanline nyrer, facelift lamper foran og bak, carbon istedenfor treverk innvendig, Instrumentringer, nytt E39 M5 ratt og oppdatert navi softwaren. Planer er det alltid, den skulle hatt seg en liten senking, spacere, IS breddepakke, IS spoiler foran og bak samt 4-rørs eksos men tiden får vise... Noen få dårlige bilder er alt jeg har, det er så dårlig vær for tiden at bedre bilder får komme senere. Utrolig deilig å endelig kunne hive båten på hengeren og dra den med seg hvor man vil, lovlig! Hilsen en stk meget fornøyd Bmw X5-eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 kul bil, med mye av det riktige utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Grom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Monterte 22" vinterdekk her om dagen, bilen skriker etter senk og spacere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Flott X5 med riktig utstyr og utseende! Hvite blinkere og toning på sideruter gir tommelen opp Lekkert interiør med M-ratt og greier! Nei denna bilen likte jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Montert breddepakke, meget fornøyd og anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Det er bare å fyre opp med bilder altså det liker vi men sa du at du gikk opp fra 20" sommer til 22" vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Slitan med standsmessig børstraktor! Kunne tenkt meg å se noen oppdaterte bilder ja, ser sikkert bøs ut med breddekit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Ja jeg ramla over ett sett med gunstige 22" vinterdekk når jeg skulle handle før vinteren, kjøpte de da men har solgt de nå og kjører på nye 18". Ble litt lite gumme på 22" og litt nervøs for at fruen skulle kantkjøre de derfor ble de solgt igjen. åsså er det jo dette med at sommerdekka er 20" da... men det kan jo forandre seg til sommeren... Breddekitet er ikke så voldsomt som det hørest ut, men meget bra ble det.. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Er nok mer gunstig på flere områder med f.eks. 18" ja 255/55-18 f.eks. er jo en "vanlig" dim, og trolig endel billigere enn 22" synes x5 er tøffe biler, og for min del så synes jeg de skal forbli høye og med grove dekk, men det er min smak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Ja det var bare et impulskjøp dette med 22"... men de ser bedre ut de og med breddekit .. 9x18 med 255/55-18 som er på nå. Hentet de faktisk på GS for noen timer siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Så meget lekker ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 22" vinterhjul og breddepakke montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Det gjor seg det. Ikke akkurat mange som kjører med 22" om vinteren. Har du vurdert å lakke bredderene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Ikke fullt så spennende med 18" men mere kvinnfolkvennlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå