316 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hadde det vært en idè og solgt denne kalenderen for en symbolsk sum som kunne gått til Gunnar og bimmers? +1 50 kroner til Marius og 50 til Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gleder meg til og se slutt resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Gleder meg til og se slutt resultatet Jepp Det gjør jeg også, jeg er enda i tvil i om jeg skal kjøre to stykker. Det er utrolig mange bra bilder som er kommet inn, men jeg har ikke plass til alle på én kalender. Om jeg velger å kjøre to kalendere er det fortsatt noen som ikke kan bli med, samtidig at det ikke blir like "spesielt" om det er flere. Fortsett å sende inn bilder og kom med forslag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Vinterbilder folkens... vinterbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Noen bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Hadde det vært en idè og solgt denne kalenderen for en symbolsk sum som kunne gått til Gunnar og bimmers? +1 50 kroner til Marius og 50 til Gunnar! Jeg kan ikke kreve å ta betalt for dette, men om noen synes kalenderen er verdt litt kan de heller sende meg en PM så skal jeg ikke nekte. Men jeg gjør det for bimmers.no sin del Edit: Jeg har forresten laget ferdig én måned i kalenderen(det kan være hvilken som helst månded), og testet dette ut med pdf og kvalitet osv.. Alt ser bra ut hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Vinterbilder folkens... vinterbilder! Det kommer, det kommer... Venter bare på snøen Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Vinterbilder folkens... vinterbilder! Det kommer, det kommer... Venter bare på snøen Marius! Snøkanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Her er noen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 noen bilder av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Synes det er greit om folk tenker seg litt om hva som kan bli med i kalender med tanke på bildekvalitet og sted. Dårlige mobilbilder er liksom ikke mye å ha i en kalender Veldig mye bra bilder og biler da. Eksempel på hva som er unødvendig å poste: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Kommet langt på kalenderen(e) eller Marius?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Tja, er halvferdige med begge to Jeg må få inn noen ordentlige vinterbilder osv. samtidig er jeg åpen for endring om noen mer passende bilder skulle dukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå