Gå til innhold

E30 325iXT - konebilen - SOLGT


KMT
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Er ny på forumet her.

Henta meg min første Bayer med fire hjul i går, virkar lovande så langt. Har alltid likt E30, og denne motoren kombinert med firehjulstrekk har eg ønska meg i mange år. Dette er ein 1980 modell, med M interiørpakke.

Den har enkelte ting som skal tas tak i rundtom, men ingenting alvorleg, mest kosmetisk. Lakken er veldig bra. Litt usikker på panseret og hjula, har originalt liggende klart i tilfelle. Panseret er forøvrig svært lett (rein carbonfiber, ikkje film).

Innsugsmainfoldpakningen var dårleg, den bytta eg i går kveld.

PS - berre for ordens skyld: Eg er kun ein glad amatør, definitivt ingen mekaniker. Derfor:

NB:

Ta denne tråden for det den er - dette er ingen fasit: Det som har fungert for meg og min bil fungerer ikkje nødvendigvis for deg og din!

Denne tråden kjem sikkert til å komme på nokre sider etterkvart, legger derfor inn ei innholdsfortegnelse med snarvei til kvart enkelt tema her på første sida. Berre klikk på temaet og du blir frakta direkte dit du vil:

1. Innsugsmanifoilpakning

2. Antirustbehandling av kanalane

DSC_1364.jpg

DSC_1375.jpg

DSC_1381.jpg

DSC_1373.jpg

Mvh. Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, kompis, var artig å møtast tidlegare i dag med våre to svarte Touring med 20 år mellom.

Dagen før eg henta bilen vart kanalane sandblåst og fekk førsteklasses understellsbehandling, det var antydning til brunfarge på den ellers nokså rustfrien bilen. Eg rulla over med ytterlegare antirustbeskyttelse i tillegg etterpå. Slik såg det ut etter spa-behandlinga:

DSC_1392.jpg

Slik ser vogna ut før montering av sideskjørta:

DSC_1394.jpg

Mvh. Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelege ord

Det står ikkje oppført i vognkortet. Fjørene er ikkje nye, dermed umulig å lese noko (iallefall ikkje før eg får vogna opp på bukk). Dei er blå, og føles ikkje (særleg) progressive. Litt som å køyre go-cart, på godt og vondt.

Er gjerne Eibach, evt RD eller Tokico. Rein gjetning frå mi side ut frå fargen (godt mogleg at også andre fabrikat brukar denne fargen, ikkje veit eg). Knallhardt iallefall, og vel brutalt i kombinasjon med 17".

Mvh. Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilnærma same klaring til hjulbue i overkant både framme og bak. Synes høgden er ok mhp utseende.

Du får et inntrykk frå eine bildet, tatt av selgaren:

Annonsebilde1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjulene der passer bilen skikkelig bra.. Fine bila :)

Men jeg så rett da, hjulbuen på touring og alle FL er lavere bak enn foran.

Så hvis du følger kanalen og bakken er nok din høyere bak enn foran.

Men, igjen, jækla fin bil altså.. :)

Edit: felgene er ET20 ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgane er ikkje veldig BMW i mine auger, gir dog vogna eit litt brutalt utseende. Innpresset er eg usikker på, men det er iallefall godt unna ET35, som den skal ha.

Kva står FL for? Har det med drivverktype å gjere?

Tyskaren får godt selskap av svensken vår, som me har hatt ei stund no. Er svak for lave svarte stasjonsvogner.

DSC_1401.jpg

DSC_1402.jpg

DSC_1403.jpg

DSC_1396.jpg

DSC_1405.jpg

DSC_1408.jpg

Mvh. Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, fine bilder :)

FL = facelift, e30 fra -88 har en god del forandringer. Mest synlig er tåkelysene/luftinntaket, baklyktene og at hjulbuen bak er lavere enn den foran.

Syns bilen kledde felgene skikkelig godt. Men så har jo også jeg lakka hjulene mine svarte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)hjulbuen bak er lavere enn den foran.

Du har rett. Klaringen mellom hjulbuen og ned til hjula bak er ~1cm mindre enn framme. Og ja, klaringen er tilsvarande større bak enn framme, også her skiller det ~1cm.

Mvh. Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIITTT Bedre stuk på e30en enn den saaben ja :shock: grattis med fin bil! :)

Takk for det.

To ganske så ulike design desse to bilane ja, og Saaben er nok "hakket" meir diskret. Eitt fellestrekk er dog at både 3aren og 9-5en er morsomme kjøremaskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...