StigJ Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Er visst ikke i salg. Kun en prototyp som er laget enda. Hvis den ikke kommer for salg til en vettug pris får jeg kjøpe en Performance lookalike spoiler fra ebay og modde den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Ok, den var vertfall veldig fin. Synest den jeg har kjøpt er litt liten. Men skal bli fint med en liten hale uansett. En ducktail Ja du får gjøre et forsøk! Tror det kan bli knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Spoilergutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Her er en teaser av foliekonseptet som kommer på Z`en! Tror dette blir rått, gleder meg stort! En stor takk til Loops for jobben de gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Blir så rått!!! Ingen kommer til å se min kjedelige sølvfargede E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Så faktisk litt kult ut det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Blir så rått!!! Ingen kommer til å se min kjedelige sølvfargede E46 Satser på det! Nja, folk snur seg nok godt etter din også! Forsjellige farger på felgene skam lav / tysker stuk. Og ikke minst full av klister! Hehe. Blir nok mange som snur seg etter oss på turen! Og spesielt når vi kjører i kolonne Så faktisk litt kult ut det der ja Har virkelig troen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Nå er bilen inne hos Loops som legger på folien. Jeg venter i spenning. Er på jobb frem til torsdag... Så får ikke se den før da. Men fy som jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Bilen, og fornøyd eier! Kommer flere bilder, og timelaps! Grisefornøyd nå snur ALLE seg etter bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Det var faktisk skamrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Det var kult ja! men er ikke det noe arrangøren egentlig fikser? dem gjør hvertfall det på Gumball Har du fått spons av EBC, Koed etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Så dødsrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Rått Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå