Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk spillet fra cdon i går. Har bare fått spilt 1 times tid.... Vel, særlig realistisk er det ikke. Syntes kjøringen på tidligere forza var gøyere.

Skrevet

Syns spillet er konge jeg. Er jo arkade, men så er ikke dette Forza Motorsport heller. Bra med litt forandring! :wink:

Sinnsykt pent å se på og mye fete biler. Skjer noe "hele tida"- Er litt masete til tider. Blir mast på om å kjøpe bil rett etter å ha svidd av 11 mill f.eks :roll:

Runda det i dag. "Litt" kort kanskje. Nå er det til på Multiplayer :D

Skrevet

Runda det (dvs vant finaleløpet) på torsdag ja. Litt småtteri igjen å finne/gjøre.. 12 timer med spilling inkl endel tullekjørig/utforsking.

Har 100 biler for øyeblikket. Får jo biler og penger kasta etter deg :P

Er ingen fotograf, men her er noen random shots :wink:

e6rl22j8ilvleey3d6m0.jpg

9smu6otzb3sbnhw1aiyg.jpg

edj20olilukxpdl3xmeu.jpg

yat5niriji83popbk387.jpg

Skrevet
Åssen er det i forhold til forza mtp grafikk og realitet?

tipper veldig arcade alla nfs men, bedre "feeling" på bilen enn nfs men dårligere simulering enn forza4 ;)

selv bare prøvd demoen ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Noen som blir med å cruise litt i Free Roam i dag? Legg meg til, og send meg gjerne en mld. eko1337 er navnet, har dessverre ikke mic som fungerer, så må kjøre mld. evt :) Vil gjerne ha noen å cruise litt med, og gjerne gjøre noen "oppgaver" med, så får man litt cash :)

Skrevet

Kjøpte i dag, spilt noen timer. VM i skuff at det bare går an å ha 8 spillere online på samme server, hva er det for noe tull?

Ellers bra, decent kjørefysikk (merker veldig godt at det er bygd på Forza, milesvis fra NFS-arcade) og greit utvalg biler.

Skrevet
Åssen er det i forhold til forza mtp grafikk og realitet?

tipper veldig arcade alla nfs men, bedre "feeling" på bilen enn nfs men dårligere simulering enn forza4 ;)

selv bare prøvd demoen ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg hadde samme inntrykk som deg angående fysikken i spillet når jeg kjørte med vanlig kontroll. Derimot når jeg fikk koblet det opp på fanatec rattet og endret ting og tang til simulering... DA blei jeg fornøyd :D jeg digger spillet så langt etter tre timer med spilling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...