Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden

HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Syns spillet er konge jeg. Er jo arkade, men så er ikke dette Forza Motorsport heller. Bra med litt forandring! :wink:

Sinnsykt pent å se på og mye fete biler. Skjer noe "hele tida"- Er litt masete til tider. Blir mast på om å kjøpe bil rett etter å ha svidd av 11 mill f.eks :roll:

Runda det i dag. "Litt" kort kanskje. Nå er det til på Multiplayer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runda det (dvs vant finaleløpet) på torsdag ja. Litt småtteri igjen å finne/gjøre.. 12 timer med spilling inkl endel tullekjørig/utforsking.

Har 100 biler for øyeblikket. Får jo biler og penger kasta etter deg :P

Er ingen fotograf, men her er noen random shots :wink:

e6rl22j8ilvleey3d6m0.jpg

9smu6otzb3sbnhw1aiyg.jpg

edj20olilukxpdl3xmeu.jpg

yat5niriji83popbk387.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som blir med å cruise litt i Free Roam i dag? Legg meg til, og send meg gjerne en mld. eko1337 er navnet, har dessverre ikke mic som fungerer, så må kjøre mld. evt :) Vil gjerne ha noen å cruise litt med, og gjerne gjøre noen "oppgaver" med, så får man litt cash :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte i dag, spilt noen timer. VM i skuff at det bare går an å ha 8 spillere online på samme server, hva er det for noe tull?

Ellers bra, decent kjørefysikk (merker veldig godt at det er bygd på Forza, milesvis fra NFS-arcade) og greit utvalg biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det i forhold til forza mtp grafikk og realitet?

tipper veldig arcade alla nfs men, bedre "feeling" på bilen enn nfs men dårligere simulering enn forza4 ;)

selv bare prøvd demoen ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg hadde samme inntrykk som deg angående fysikken i spillet når jeg kjørte med vanlig kontroll. Derimot når jeg fikk koblet det opp på fanatec rattet og endret ting og tang til simulering... DA blei jeg fornøyd :D jeg digger spillet så langt etter tre timer med spilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...