fizn Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 En kompis av meg fikk det for 2dager siden, og jeg har ikke bestilt det enda engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Spacers er nytt! Bytting av motorer uavhengig av merke, kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Fikk spillet fra cdon i går. Har bare fått spilt 1 times tid.... Vel, særlig realistisk er det ikke. Syntes kjøringen på tidligere forza var gøyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Spacers er nytt! Bytting av motorer uavhengig av merke, kult! Dette er en mod som du må laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 å =( er det enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Syns spillet er konge jeg. Er jo arkade, men så er ikke dette Forza Motorsport heller. Bra med litt forandring! Sinnsykt pent å se på og mye fete biler. Skjer noe "hele tida"- Er litt masete til tider. Blir mast på om å kjøpe bil rett etter å ha svidd av 11 mill f.eks Runda det i dag. "Litt" kort kanskje. Nå er det til på Multiplayer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Bilder?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 runda i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Runda det (dvs vant finaleløpet) på torsdag ja. Litt småtteri igjen å finne/gjøre.. 12 timer med spilling inkl endel tullekjørig/utforsking. Har 100 biler for øyeblikket. Får jo biler og penger kasta etter deg Er ingen fotograf, men her er noen random shots Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Åssen er det i forhold til forza mtp grafikk og realitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Åssen er det i forhold til forza mtp grafikk og realitet? tipper veldig arcade alla nfs men, bedre "feeling" på bilen enn nfs men dårligere simulering enn forza4 selv bare prøvd demoen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ubersimen Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Hvordan adder man spacere? hvor finner man mod'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Noen som blir med å cruise litt i Free Roam i dag? Legg meg til, og send meg gjerne en mld. eko1337 er navnet, har dessverre ikke mic som fungerer, så må kjøre mld. evt Vil gjerne ha noen å cruise litt med, og gjerne gjøre noen "oppgaver" med, så får man litt cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Kjøpte i dag, spilt noen timer. VM i skuff at det bare går an å ha 8 spillere online på samme server, hva er det for noe tull? Ellers bra, decent kjørefysikk (merker veldig godt at det er bygd på Forza, milesvis fra NFS-arcade) og greit utvalg biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide'n Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Åssen er det i forhold til forza mtp grafikk og realitet? tipper veldig arcade alla nfs men, bedre "feeling" på bilen enn nfs men dårligere simulering enn forza4 selv bare prøvd demoen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jeg hadde samme inntrykk som deg angående fysikken i spillet når jeg kjørte med vanlig kontroll. Derimot når jeg fikk koblet det opp på fanatec rattet og endret ting og tang til simulering... DA blei jeg fornøyd jeg digger spillet så langt etter tre timer med spilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå