rublings Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Var ikke det jeg trodde heller, men kanskje best å være på den sikre siden. Spiller er iallefall verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Trenger ikke bruke juksekoder, men xboxen min må oppdateres med ny cracket firmware til og med for å spille orginale spill. Mener å hahørt at ms har funnet en måte å brenne et par mb ekstra pr plate, dermed ser de hvem som spiller brente spill. Men oppdateres må den uansett så kanskje jeg skal kjøpe dette Stemmer det, jeg har gitt opp handla meg en ny en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Litt alternativt sporvalg må til når man kjører E39 med 4wd og V10 turbomotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Lagde meg Polizei utseende på E28n i går! Tok sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Der kom det litt bilder og ja Skal legge ut no etterhvert jeg og. Kaller meg Halvorzor dersom noen er ivrige på å spille litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Kan man lage bilen omtrent som man selv vil, eller? Det frister jo å kjøpe x-box pga. disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Kan man lage bilen omtrent som man selv vil, eller? Det frister jo å kjøpe x-box pga. disse bildene Tja, så og si! Er ikke alle biler man kan gjøre like mye med, men man kan endre på lakk osv som man vil I de fleste biler kan man bytte motor til en grommere en og montere turbo eller kompressor. Noen biler har en del "bodykit" osv man kan slenge på og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Ble frista sjææl Kanskje man skal investere i en Xbox ja. GT5 gikk jeg lei etter noen måneder bare, mye artigere å bygge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Har spillt begge spillene en stund, og Forza 4 er SÅ mye bedre enn GT5 i mine øyne.. Bygger meg E92 driftebil nå. Bare å si ifra om noen vil ha tune til den. Si da om du kjører med kontroller eller med ratt... Kjører selv med ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hva ratt bruker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Helt konge spill! E28 med S85 er foreløpig favoritten. Finner ikke F10 M5, kommer ikke den på spillet før den er kommet på salgsmarkedet i den virkelige verden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Kjører med MC2 rattet. M5en er på spillet jo. Du må bare slå inn den koden din, og laste den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Kjører med MC2 rattet.M5en er på spillet jo. Du må bare slå inn den koden din, og laste den ned Hvor finnes den koden? Har bare mata spillet i boksen og begynnt å spille jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ble frista sjææl Kanskje man skal investere i en Xbox ja. GT5 gikk jeg lei etter noen måneder bare, mye artigere å bygge! jeg har både GT5 og Forza 4. Og jeg vil påstå at Forza 4 gir mye mere kjøreglede med tanke på kjøre egenskaper og lyd Kjører for tiden Toyota Soarer. Kuleste popoff lyden jeg har funnet hittil! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ble frista sjææl Kanskje man skal investere i en Xbox ja. GT5 gikk jeg lei etter noen måneder bare, mye artigere å bygge! Hvorfor er det så få bilspillprodusenter som skjønner det? Alle som produserer bilspill skulle hatt noen obligatoriske rundter med Street Legal Redline, slik at de forstår hvordan garasjedelen skal være i bilspill. Forøvrig er det fryktelig irriterende at dette spillet kom ut 2 dager etter jeg reiste til Egypt. Er ikke så mange sjapper her som selger xbox-spill gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå