Robin L Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 uten bimmers så hadde det til tider vært håpløst å eid så gammel bil trur jeg en utrolig samling av kunnskap her inne! masse hjelpsomme folk, og mye interessant lesing. stor takk fra meg også er GJERNE med på en betalingsløsning jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Henger meg på her Syns det skulle vært minst 200 kr i året for å være medlem, og at noen av spaltene ikke kunne ses fra de uten medlemskap. Da hadde Gunnar fått litt igjen for strevet. det er faktisk litt å skyte seg selv i leggen å faktisk være enig i dette, hvorfor betale for noe man får gratis. men fytti helvete for et bra tilbud bimmers er, hadde glatt betalt den kontingenten!. lenge leve bimmers , Gunnar , og moderatorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Enig med deg, Yngve.Hadde gjerne betalt. Tror vi hadde blitt kvitt en del useriøse brukere med en slik ordning. Kunne ikke blitt mer enig! Evt. kunne salgsdelen vært åpen for allmenneheten. - og til Gunnar og moderatorene som hjelper til å styre skuta; Takketakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Slenger meg på å takker Gunnar for et bra forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Evt. kunne salgsdelen vært åpen for allmenneheten.Gunnar og moderatorene som hjelper til å styre skuta; Takketakk! OT Sorry men syns det må kommenteres slik at alle blir klar over det. Hvis du legger ved e-postadresse i topicen din vil alle kunne ta kontakt med deg. Til Gunnar vil jeg sende en stor takk. Har en annen bil også som jeg mekker litt på, men det er helt umulig å finne noe nettsider eller info andre steder slik som Gunnar har fått til Bimmer. Takk, Håper du syns strevet er verd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Gunnar fortjener all respekt for dette forumet! Kan ikke forestille meg hvor mange timer han har sittet å jobba med bimmers.no, for ikke å snakke om kronene det koster i form av datautstyr o.l. Uten bimmers hadde jeg vært uten bimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Veldig bra forum, får svar på det meste her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Henger meg på her Syns det skulle vært minst 200 kr i året for å være medlem, og at noen av spaltene ikke kunne ses fra de uten medlemskap. Da hadde Gunnar fått litt igjen for strevet. det er faktisk litt å skyte seg selv i leggen å faktisk være enig i dette, hvorfor betale for noe man får gratis. men fytti helvete for et bra tilbud bimmers er, hadde glatt betalt den kontingenten!. lenge leve bimmers , Gunnar , og moderatorer nei, det handler om å heve kvaliteten på forumet, derfor vil du se at de som ønsker en medlemkontigent mest velkommen ofte er de som bidrar mest også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Ta en titt her folkens:) viewtopic.php?f=9&t=206224 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg har som alltid sagt at en medlemskontigent ønsker jeg velkommen! Så hadde vi fått bort mye av "dritten" som henger her inne og produserer søppelinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Enig med deg, Yngve.Hadde gjerne betalt. Tror vi hadde blitt kvitt en del useriøse brukere med en slik ordning. Hiver meg på den her ! Det har vi vell foreslått før: viewtopic.php?f=9&t=180240&p=1894262&hilit=+Betale#p1894262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Slenger meg på og takker Gunnar for å ha startet forumet. Utruleg sterkt at det er gjort på frivillig basis og "av eiga lomme". Men ikkje minst vil eg takke alle brukerene her som er med på å få forumet til å fungere med sin kunnskap. Stått mang ein gong å klødd meg i hove, men eit kjapt søk på bimmers har løst det meste Og kan ikkje gløyme moderatorene som rydder opp i alt tullet som havner her med jevne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 må bare først takke alle som gjør så bimmers.no er et så bra og kunnskapsrikt forum, uten forumet hadde jeg aldri i verden klart det jeg nå begir meg ut på, jeg har lært utrolig mye her inne om bmw generelt og er utrolig glad for det. men hvis vi hadde innført medlemskap her med betaling tror jeg ikke hadde gjort veldig mye, de som liker forumet betaler gjerne den evt prisen.. da slipper vi nok også alle de userriøse innleggene og den slags.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Enig med deg, Yngve.Hadde gjerne betalt. Tror vi hadde blitt kvitt en del useriøse brukere med en slik ordning. Henger meg på denne her! Hadde fått bort mye snusk og søppel på den måten, samt at dem seriøse kunne forholdt forumet slik det er ment Må ogsi si takk til Gunnar, moderatorene og resten av gjengen som holder til her! Har lært utrolig mye, og hadde aldri begitt meg ut på de prosjektene jeg har gjort utenom dette fantastiske forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå