Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Håper bare de mest aktive og seriøse, i alle fall kan donere en slant. Er nok en del merarbeid med det økonimiske, men om pengene bare føres over til konto som donasjon, så slipper man vel føre regnskap osv på samme måte som om det hadde vært avgift? 99% av alle aktive brukere her inne, som har og driver med bil, har råd til å sende noen hundre kroner i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Synes det skulle vært en fast årsavgift på minst 200,- i året! Hadde luket ut mye humbug og latt de seriøse forholdt bimmers seriøst Dette har vært diskutert opp og ned mange ganger. Problemet er at dersom det kreves betaling av brukere, krever brukere noe tilbake. Nå kan det ikke stilles noen krav til Gunnar vedr. drift av forumet, og slik må det nesten være slik forumet drives pr. i dag. I tillegg krever et betalt forum mere arbeid av admin, da han i tillegg til den normale drift, må ta seg av det økonomiske. Litt søking på forumet, så finnes det mye debatt rundt akkurat dette. Har fått med meg flere av disse diskusjonene rundt emnet, og som Jørgen Lie nevner over her så er vel det like så greit Kommer selv til å Donere et par hundre i året fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Da var noen hundrelapper på vei fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Da var 500 donert nok en gang + jeg skal donere flere dele salg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Håper bare de mest aktive og seriøse, i alle fall kan donere en slant. Er nok en del merarbeid med det økonimiske, men om pengene bare føres over til konto som donasjon, så slipper man vel føre regnskap osv på samme måte som om det hadde vært avgift? 99% av alle aktive brukere her inne, som har og driver med bil, har råd til å sende noen hundre kroner i året. Det blir med en gang stipendet/lønningen kommer. Jeg er veldig med på å holde bimmers.no oppegående og samtidig opprettholde en generell god kvalitet på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Setter over noen slanter jeg også fint å få brukt opp noe skattepenger Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Om forumet ikke kan drives optimalt pga mangel på kapital, så gjør vi jo oss selv en bjørnetjeneste etterhvert. Donerer vi litt, så kan forumet vedlikeholdes, og kanskje oppgraderes i vårt favør Det er vi alle tjent med Det trengs vel utstyr som er sånn noenlunde up-to-date for at vi skal kunne bruke, samt lagre info. Skal ikke begi meg ut på den tekniske delen, da jeg har null peiling, men om pengene f.eks brukes til oppdatering av utstyr, er jo det en fordel for oss, hvis vi f.eks slipper kræsj i system osv EDIT: Endret grunnet skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 da var ett par hundrelapper donert her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Im sooooo gonna do this Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Da kom det en liten slant med kroner fra meg også! Syntes dette forumet er bra, og det hadde vært virkelig synd om den skulle havne i samme klasse som Vw/audi forumet, som raner forumbrukerne for mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 ett par lapper donert.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Donasjon er herved gjennomført. Bra tiltak for et bra forum Virker som seriøsiteten på forumet er stigende også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Da har jeg donert 300kr til et viktig formål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Da har jeg gitt et bidrag. Men jeg har betalt direkte til kontoen for at ikke PayPal skal ta ca 35 kr i gebyr for overføringen. Hvis 100 personer bidrar utgjør dette en sum på over 3.000 kr. Som hadde vært mye bedre at Bimmers hadde fått. Kanskje også noe å tenke over? Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Da har jeg donert 500,- Er ikke første gangen jeg har donert penger til Bimmers, men verdt hver ei krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå