Gå til innhold

Donere litt til Bimmers kanskje?

Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Håper bare de mest aktive og seriøse, i alle fall kan donere en slant. Er nok en del merarbeid med det økonimiske, men om pengene bare føres over til konto som donasjon, så slipper man vel føre regnskap osv på samme måte som om det hadde vært avgift?

99% av alle aktive brukere her inne, som har og driver med bil, har råd til å sende noen hundre kroner i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det skulle vært en fast årsavgift på minst 200,- i året!

Hadde luket ut mye humbug og latt de seriøse forholdt bimmers seriøst

Dette har vært diskutert opp og ned mange ganger. Problemet er at dersom det kreves betaling av brukere, krever brukere noe tilbake. Nå kan det ikke stilles noen krav til Gunnar vedr. drift av forumet, og slik må det nesten være slik forumet drives pr. i dag.

I tillegg krever et betalt forum mere arbeid av admin, da han i tillegg til den normale drift, må ta seg av det økonomiske.

Litt søking på forumet, så finnes det mye debatt rundt akkurat dette.

Har fått med meg flere av disse diskusjonene rundt emnet, og som Jørgen Lie nevner over her så er vel det like så greit :)

Kommer selv til å Donere et par hundre i året fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare de mest aktive og seriøse, i alle fall kan donere en slant. Er nok en del merarbeid med det økonimiske, men om pengene bare føres over til konto som donasjon, så slipper man vel føre regnskap osv på samme måte som om det hadde vært avgift?

99% av alle aktive brukere her inne, som har og driver med bil, har råd til å sende noen hundre kroner i året.

Det blir med en gang stipendet/lønningen kommer. Jeg er veldig med på å holde bimmers.no oppegående og samtidig opprettholde en generell god kvalitet på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om forumet ikke kan drives optimalt pga mangel på kapital, så gjør vi jo oss selv en bjørnetjeneste etterhvert. Donerer vi litt, så kan forumet vedlikeholdes, og kanskje oppgraderes i vårt favør ;) Det er vi alle tjent med :)

Det trengs vel utstyr som er sånn noenlunde up-to-date for at vi skal kunne bruke, samt lagre info. Skal ikke begi meg ut på den tekniske delen, da jeg har null peiling, men om pengene f.eks brukes til oppdatering av utstyr, er jo det en fordel for oss, hvis vi f.eks slipper kræsj i system osv :)

EDIT: Endret grunnet skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det en liten slant med kroner fra meg også! Syntes dette forumet er bra, og det hadde vært virkelig synd om den skulle havne i samme klasse som Vw/audi forumet, som raner forumbrukerne for mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...