Saltkjelen Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg driver med et tilsvarende dørtrekkprosjekt i bilen min. Hva slags lim har du brukt for å lime sammen trekkene igjen? Jeg ser du også har brukt monteringsskruer på panelet, er dette til armlenene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Jeg brukte tec7. Ja det var masse plastsveisinger som holdt sammen plastikkdelen så her har jeg kombinert med tec7 og korte skruer. Pass på andre siden. Noen plasser var det ganske tynt så måtte bygge opp med en skive slik at skruer ikke skulle komme gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Supert. Jeg regnet med at det var noe slikt noe og Tec7 gjør jo underveker. Jeg kom i mål med mitt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Noen ferske bilder... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 En liten fotoshoot etter verkstedsbesøk. Måtte bytte ut hele valvetronicstyringen, og det kostet MYE..... D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Husker jeg og fikk feil på valvetronicen min, bilen gikk som et dass og ikke rent. Var den aktuatoren/elmotoren som kødda da, men de resatte den og bilen virka helt til jeg krølla den i grøfta en mnd etter elns Mener huske delene var bra dyre vertfall Mye kom herligheten på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Hvorfor har du sota tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Hvorfor har du sota tåkelys? Så vidt jeg kan se er det plastdeksl. Ikke alle E91 som ble levert med tåkelys. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Det kan du være glad for. For du hadde nok måtte gjennom det samme selv med tiden. Kjent svakhet på N46 maskinene. Eller som mekanikeren sa, 4erne til BMW er noe dritt Kom på 32k. Wicky: Det er god gammeldags hardplast Bilen har ikke tåkelys. Greit nok i grunnen siden jeg jeg ikke bruker de uansett. Min far var ikke akkurat raus med avkryssingen på ekstrautstyrslista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 trodde igrunn tåkelys var standard på alle bmw av nyere modell..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Dårlig med det gitt, var ikke på min e90 heller. e46 kom heller ikke standard med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Da starter jeg klargjøring for salg av handlevogna Noen som som vil ha en pen E91? Tenkte å legge den ut for rundt 145.000. Kilometerstand er nå rett over 117.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Da starter jeg klargjøring for salg av handlevogna Noen som som vil ha en pen E91? Tenkte å legge den ut for rundt 145.000. Kilometerstand er nå rett over 117.000km Hva blir neste handlevogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Kontrakt på ny bil skrevet for en time siden og denne går i innbytte. Så da blir det ikke noe av annonse denne gangen heller.... Holder det litt for meg selv enda siden jeg ikke skal hente den før neste fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 ÅÅ ÅÅ FORTELL DET ER SÅÅÅÅ SPENNENDEEE ÅÅÅÅ OLLØØØ FORTELL DAAA ÅSSEN FARGE ER DET AAAAAAAAAAAAA ja ironi. Å holde bilkjøp hemmelig er litt merkelig greie...menmen,,,, guddløkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå