Gå til innhold

318iT E91 Handlevogna (kommer plutselig for salg... solgt!)

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg brukte tec7. Ja det var masse plastsveisinger som holdt sammen plastikkdelen så her har jeg kombinert med tec7 og korte skruer. Pass på andre siden. Noen plasser var det ganske tynt så måtte bygge opp med en skive slik at skruer ikke skulle komme gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 1 month later...

Husker jeg og fikk feil på valvetronicen min, bilen gikk som et dass og ikke rent.

Var den aktuatoren/elmotoren som kødda da, men de resatte den og bilen virka helt til jeg krølla den i grøfta en mnd etter elns :P Mener huske delene var bra dyre vertfall  :???:

Mye kom herligheten på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du være glad for. For du hadde nok måtte gjennom det samme selv med tiden. Kjent svakhet på N46 maskinene. Eller som mekanikeren sa, 4erne til BMW er noe dritt :P

Kom på 32k.

Wicky: Det er god gammeldags hardplast :P Bilen har ikke tåkelys. Greit nok i grunnen siden jeg jeg ikke bruker de uansett. Min far var ikke akkurat raus med avkryssingen på ekstrautstyrslista :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Kontrakt på ny bil skrevet for en time siden og denne går i innbytte. Så da blir det ikke noe av annonse denne gangen heller....

Holder det litt for meg selv enda siden jeg ikke skal hente den før neste fredag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...