StigJ Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Hehe. Pining er morsomt for de som er over gjennomsnittet nysgjerrige. Er veldig nysgjerrig selv, så vet hvordan det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Fin bil, følger med Hva har du av planer framover? StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Gratulerer med ny bil. Blir spennende å se hva du ender opp med! Da starter jeg klargjøring for salg av handlevogna […] Kontrakt på ny bil skrevet for en time siden og denne går i innbytte. […] Fin bil, følger med Hva har du av planer framover? Antakeligvis ingen planer ettersom bilen er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Åja, wops, leste litt fort StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Fin bil, følger med Hva har du av planer framover? Hehe. Takktakk. Men som skrevet på forrige side og i headingen så er bilen solgt. Eller, blir tatt i innbytte på ny (brukt) bil. Gratulerer med ny bil. Blir spennende å se hva du ender opp med! Antakeligvis ingen planer ettersom bilen er solgt. Takktakk. Bilen blir byttet inn i en med farge. Så nå blir jeg eier av to biler med farge Og det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå