Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Er det noken som veit kortid bildeserveren er oppe å går igjenn ?? Eit internettforum uten mulighet for å laste opp bilder er vel eit internettforum som likner på Titanic i det det brekker i to og synker. Greit nok att bimmers.no ikkje er slik det en gang var, men att det skulle forfalle so fort trudde eg ikkje !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 er noe med at han som server dette forumet ikke har tid for og kjøre 2 timer en vei eller hva det var, og kosta mange tusen lapper for og få dem som jobba der til og restarte det... bruk photobucket, det vi alle andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 hvordan laste opp bilder via photobucket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 eller bildr.no så slipper man lage konto osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 hvordan laste opp bilder via photobucket?? du laster først opp bildene til photobucket, så finner du det bilde du vil laste opp, og bare holder musa over det, så kommer det opp 4 eller 5 valg der, også trykker du bare på den det står IMG code på.. og bare "lim inn" her på bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Er det noken som veit kortid bildeserveren er oppe å går igjenn ??Eit internettforum uten mulighet for å laste opp bilder er vel eit internettforum som likner på Titanic i det det brekker i to og synker. Greit nok att bimmers.no ikkje er slik det en gang var, men att det skulle forfalle so fort trudde eg ikkje !! Bimmers fungerte fint også før bildeopplatingsfunksjonen kom, så det er nok ikke helt krise. Hvis flere bruker donasjonsknappen blir det sikkert hard ware oppgradering etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 .. men att det skulle forfalle so fort trudde eg ikkje !! Hva snakker du om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 .. men att det skulle forfalle so fort trudde eg ikkje !! Hva snakker du om?? Ja den her ble for dum! Bimmers.no er fra start driftet på privat initiativ av Gunnar, og jeg tror de fleste som har vært her inne i lang stund er mer enn godt nok fornøyd med hva Gunnar har fått til med sine egne penger, tid, og to hender. For å være ærlig tror jeg ikke Gunnar hadde i tankene sine at bimmers.no skulle bli så stort som det er idag, men jeg syns vi alle skal være stolte og takknemmelige for at bimmers.no fortsatt er oppe og går! Med tiden har Gunnar fått mye hjelp fra faste brukere her inne, f.eks som moderatorer av forumet. For en tid tilbake var det, slik jeg har forstått det, endel donasjon av hardware (pc/server)? Og det er også kommet en donerings-funksjon i form av pengebeløp. Alle monner drar! Så slutt å klage, og innse heller at det er helt normalt at enkelte forum-funksjoner er midlertidig ute av drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 For dumt ? Altså når folk legger ned mykje tid i eit prosjekt og deretter legger ut detalj bilder som er inspirasjonskilde for veldig mange, forventer vel brukerne att bilda i prosjekt-trådene blir der. Att gunnar har mista interessa kan en vel ikkje skyte han for, men send stafettpinnen videre å drift forumet slik det fortener ! Kjedlig å sjå so mangen virklig gode og til tider nyttige/lærerike prosjekttråder bli kjedlige med kun tekst og ingen bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Inntil videre, Guide for å laste opp bilder uten bimmers' bildeserver Bildeserveren kommer nok opp igjen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Det er vel lov til en hvis grad og være litt ydmyk og takknemelig overfor de som faktisk driver forumet her.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Det er vel lov til en hvis grad og være litt ydmyk og takknemelig overfor de som faktisk driver forumet her.! Ja... utakk er åpenbart verdens lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Att gunnar har mista interessa kan en vel ikkje skyte han for, men send stafettpinnen videre å drift forumet slik det fortener ! Du får det til å høres så enkelt ut. Vet du hva som er verre enn at bildeserveren er nede? Jo - alle klagetrådene som blir laget! GANG PÅ GANG! Det er nemlig ikke slik at du MÅ skrive ned alle tankene som surrer rundt oppi hodet ditt. Tålmodighet er en dyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Photobucket eller ande lignende bildeopplastingsider er jo geniale hvis man bruker flere forum og ønsker å dele bilder med flere forskjellige. Da trenger man jo ikke laste opp bilder på hver eneste plass man skal legge dem ut. Da er en link det eneste man trenger. Og det er du som er herre over bildene dine. Tenk hvis alle skulle lastet opp bildene sine for hver eneste gang man skulle vise det frem. Da hadde jo internettet vært fullt for lenge siden Jeg synes bildeopplastingsverktøyet her inne bare kunne blitt lagt brakk slik at all denne sytingen ikke kommer for hver gang dette skjer. Gå tilbake til at man selv hadde ansvar for å ha bildene sine liggende ute en plass på nett. Men selvfølgelig ha den slik at allerede opplastede bilder viste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg synes vi kunne ha fjernet hele opplastingsmuligheten fra bimmers.... Bruker uansett bare imageshack jeg, for min del. Gratis, enkelt, trenger ikke lage konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå