Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Etter et par måneder med leting etter bil, fikk jeg endelig handlet meg en BMW tidligere denne måneden.

Valget havnet på en 2004 E46 320CD, med mye av utstyret jeg var på utkikk etter.

Bilen har per dags dato 126 000 på telleren.

Som mange andre har jeg også planer og tanker rundt hvordan jeg vil at bilen min skal bli seendes ut til slutt.

Men med tanke på at jeg er student med lav inntekt kan det ta lang tid før jeg kommer i mål.

Planer:

Soting (check)

19” Sommerhjul (check)

CSL bakluke (check)

M3 speil (check)

Senk (check)

Ting som har blitt gjort med bilen:

Alu-look instrumentringer

Dice Mediabridge 1500

Lakkbehandlet

GS Goldtrack 19"

Sotet ruter

Senk - Supersport Black Evolution

CSL bakluke

M3 speil

Spec.dock

Clubsport splittere

CSL reps 18x8"

Alcantara interiørlister

Vårshining 2013

GS Retro 8.5+9.5x19"

Klutch SL 5 8.5+9.5x18"

3866.jpg

3900w.jpg

4243j.jpg

3923.jpg

4114j.jpg

4120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en meget flott bil. Hadde en '05 320cd før og det er gode biler!

Ville begynt med senk hvis jeg var deg. Hvis du skal senke bilen moderat vil jeg anbefale H&R sine 35/10 fjærer.

Edit: Her er et bilde av min med 19" felger, H&R 35/10 fjærer + M-Tech understell:

http://farm5.static.flickr.com/4073/481 ... 27c1_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en meget flott bil. Hadde en '05 320cd før og det er gode biler!

Ville begynt med senk hvis jeg var deg. Hvis du skal senke bilen moderat vil jeg anbefale H&R sine 35/10 fjærer.

Edit: Her er et bilde av min med 19" felger, H&R 35/10 fjærer + M-Tech understell:

http://farm5.static.flickr.com/4073/481 ... 27c1_b.jpg

Takk for det! Hatt bilen i 3 uker nå, å må si jeg er meget fornøyd!

Pen senk (og ikke minst bil) du hadde. Så må absolutt vurdere H&R 35/10 fjærer når den tid kommer. Takker for tips :)