Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Etter et par måneder med leting etter bil, fikk jeg endelig handlet meg en BMW tidligere denne måneden.

Valget havnet på en 2004 E46 320CD, med mye av utstyret jeg var på utkikk etter.

Bilen har per dags dato 126 000 på telleren.

Som mange andre har jeg også planer og tanker rundt hvordan jeg vil at bilen min skal bli seendes ut til slutt.

Men med tanke på at jeg er student med lav inntekt kan det ta lang tid før jeg kommer i mål.

Planer:

Soting (check)

19” Sommerhjul (check)

CSL bakluke (check)

M3 speil (check)

Senk (check)

Ting som har blitt gjort med bilen:

Alu-look instrumentringer

Dice Mediabridge 1500

Lakkbehandlet

GS Goldtrack 19"

Sotet ruter

Senk - Supersport Black Evolution

CSL bakluke

M3 speil

Spec.dock

Clubsport splittere

CSL reps 18x8"

Alcantara interiørlister

Vårshining 2013

GS Retro 8.5+9.5x19"

Klutch SL 5 8.5+9.5x18"

3866.jpg

3900w.jpg

4243j.jpg

3923.jpg

4114j.jpg

4120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en meget flott bil. Hadde en '05 320cd før og det er gode biler!

Ville begynt med senk hvis jeg var deg. Hvis du skal senke bilen moderat vil jeg anbefale H&R sine 35/10 fjærer.

Edit: Her er et bilde av min med 19" felger, H&R 35/10 fjærer + M-Tech understell:

http://farm5.static.flickr.com/4073/481 ... 27c1_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en meget flott bil. Hadde en '05 320cd før og det er gode biler!

Ville begynt med senk hvis jeg var deg. Hvis du skal senke bilen moderat vil jeg anbefale H&R sine 35/10 fjærer.

Edit: Her er et bilde av min med 19" felger, H&R 35/10 fjærer + M-Tech understell:

http://farm5.static.flickr.com/4073/481 ... 27c1_b.jpg

Takk for det! Hatt bilen i 3 uker nå, å må si jeg er meget fornøyd!

Pen senk (og ikke minst bil) du hadde. Så må absolutt vurdere H&R 35/10 fjærer når den tid kommer. Takker for tips :)

Gratulerer med fin bil :) Så det er du som er kompisen til Mads, Lasse og sånt, som var på jakt etter E46 ja. Hørte de hadde en kompis som var på jakt etter noe sånt. Så jo ut som et bra valg :)

Takk! Stemmer det, var jeg som satt på med Mats oppover til Hamar ;)

Der kom tråden ja! Bilen er knallfin og bildene ble bra :D

Blir spennende å følge fremgangen!

Vært mye frem og tilbake ang. tråd. Men vil jo vise fram gliset og evt. få tips/råd, så da ble det en tråd! :)

Bildene ble greie de. Vi får knipse så ofte vi kan så blir det nok enda bedre :D

Flott bil dette :) Gratulerer så mye! Jeg har senket min facelift coupe 35/10 mm med senkefjærer, og er fornøyd med det, hadde ikke orket lavere på veiene vi har :)

Takker! Må bare få sagt at coupen din også er veldig fin :)

Når det gjelder senk, så får jeg ta det etterhvert. Og som du nevner må det også være kjørbart med tanke på veiene her til lands.

Flott bil ja :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen og grattis med ny bil :D Senk trenger du ja, men hvor trygt dette er på veiene i Nittedal er en annen ting hehe :P har holdt på og rive av frontfangeren borte på Rotnes i Nittedal, selvom jeg ikke har senk på min ennå :D

Da har du hatt voldsomt med fart?

Skal skrive under på at veiene i Rotnes-område er grusomme nå når det er veiarbeid fra helvete.

Men å ta frontfangeren på en usenka E39 er godt prestert :P

Jeg kjører også usenka og jeg har ingen problemer der (kan vel føyes til at jeg er lommekjent i område der da :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen og grattis med ny bil :D Senk trenger du ja, men hvor trygt dette er på veiene i Nittedal er en annen ting hehe :P har holdt på og rive av frontfangeren borte på Rotnes i Nittedal, selvom jeg ikke har senk på min ennå :D

Takk! Ingen tvil om at det hadde gjort seg med senk. Hvor mye og når det blir får jeg heller begynne å tenke på når snøen blir borte til våren.

Så da var det på tide med en tråd om bilen din ja Daniel. Bilen din er fortsatt kjempelekker, men nå må du virkelig få opp øynene for hvor sexy en E46 coupe blir med 19" CSL (ref. Frode D's tidl. E46).. =P~

Ble visst en tråd :)

Helt enig i at det er pent med 19" CSL, Frode D sin tidligere er jo et meget godt eksempel :)

Men jeg har jo sikla på Goldtrack veldig lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen og grattis med ny bil :D Senk trenger du ja, men hvor trygt dette er på veiene i Nittedal er en annen ting hehe :P har holdt på og rive av frontfangeren borte på Rotnes i Nittedal, selvom jeg ikke har senk på min ennå :D

Da har du hatt voldsomt med fart?

Skal skrive under på at veiene i Rotnes-område er grusomme nå når det er veiarbeid fra helvete.

Men å ta frontfangeren på en usenka E39 er godt prestert :P

Jeg kjører også usenka og jeg har ingen problemer der (kan vel føyes til at jeg er lommekjent i område der da :P)

Farten var ikke så veldig høy, rundt 50. Er ikke så godt kjent borti Nittedal. Havnet inn på ett boligfelt med en forferdelig vei, opp til høyre forbi en Bunnpris og en Pizza Sjappe hvis jeg husker riktig. Gikk jo bra, men beveger meg ikke opp til den delen av Nittedal med mindre jeg kjører en tanks :D hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farten var ikke så veldig høy, rundt 50. Er ikke så godt kjent borti Nittedal. Havnet inn på ett boligfelt med en forferdelig vei, opp til høyre forbi en Bunnpris og en Pizza Sjappe hvis jeg husker riktig. Gikk jo bra, men beveger meg ikke opp til den delen av Nittedal med mindre jeg kjører en tanks :D hehe!

Åja, tenkte du snakket om hovedveien forbi Rotnes, men når det er snakk om boligområde på Rotnes så er vi på et helt annet nivå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...