Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Liker felgene! Ekte BBS? Er ikke de svindyre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Liker felgene! Ekte BBS? Er ikke de svindyre da? Nope, er GS Goldtrack... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Liker felgene! Ekte BBS? Er ikke de svindyre da? Nope, er GS Goldtrack... Haha! Er det omtrent de samme som mine? Ikke sikker på hva mine heter sånn helt konkret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Liker felgene! Ekte BBS? Er ikke de svindyre da? Nope, er GS Goldtrack... Haha! Er det omtrent de samme som mine? Ikke sikker på hva mine heter sånn helt konkret Ser ut som du har GS Goldline. GS Goldline GS Goldtrack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Ah, takk Så at de var forskjellige, men det med navn på ting sliter jeg litt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Gud så perfekt denne E46'en er Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Gud så perfekt denne E46'en er Tommel opp! Takk for det! Veldig hyggelig med slike kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Må bare skryte jeg også... Var borte å titta på den under treffet til John, og den ser veldig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Må bare skryte jeg også...Var borte å titta på den under treffet til John, og den ser veldig pen ut! Takker! Igjen, meget hyggelig å høre Meget lekker den bilen din, jeg måtte glane litt på den på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Har fått på plass spec.dock'en istedenfor askebegeret. Syns det ble veldig bra og er deilig å slippe å ha telefonen slengende rundt i midtkonsollen. Er strålende fornøyd med resultatet Tok også noen få bilder sammen med jacobsen91 i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Misunner deg veldig på den Iphone dockingen... Regner med at jeg bestiller det selv innen kort tid! Fikk ett par bra bilder, men neste gang får vi finne andre spots og tidligere på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Misunner deg veldig på den Iphone dockingen... Regner med at jeg bestiller det selv innen kort tid! Fikk ett par bra bilder, men neste gang får vi finne andre spots og tidligere på dagen! Veldig fornøyd med dockingen! Så er bare å bestille Ja vi får stikke ut igjen å knipse litt mer en dag, på noen ulike locations Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Åssen er det å koble til docken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Vil ikke iphonen velte ved inspirert kjøring? har sett litt på denne, skulle ønske det fantes en litt mer praktisk til e39 enn den som er, den står så langt bak i midtkonsollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Åssen er det å koble til docken da? Man må ha en ipod tilkobling (f.eks. Dice eller annen tilsvarende boks) som man kobler seg på cd veksler kablene/erstatter cd veksleren i bilen for å kunne bruke spec.docken. Når man har det klart i bilen er det bare å koble dockingen rett i den virtuelle cd veksleren (Dice boksen). Så er forsåvidt veldig enkelt, hvertfall om man har en Dice boks eller tilsvarende i bilen allerede. Er generelt dårlig til å forklare ting, men håper noe av det ble forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå