lasseln Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Ser fabelaktig ut Daniel Bare bakkeklaringa som gjenstår nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hvilken cd-spiller har du? Passer den til modeller som kom ut med skjerm orginalt? Jeg kjøpte en på gs en gang, men den passet ikke med de ledningene som var bak orginal spiller..Nice bil btw.. Jeg har den originale proff navien. Og den har jeg ikke tukla noe som helst med. Takk for det Ser fabelaktig ut Daniel Bare bakkeklaringa som gjenstår nå! Takk! Ja tror det blir bra med litt senk, og forhåpentligvis kommer det ikke om så alt for lenge. Jeg regner med å få litt hjelp til å montere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 såg veldigt bra ud med disse sommer hjula ja så ud så bilen din va veldigt fotogene så pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 såg veldigt bra ud med disse sommer hjula ja så ud så bilen din va veldigt fotogene så pøs på med bilder Takk! Veldig fornøyd selv Er noen få som har påpekt at de ønsker å se flere bilder, så dro ut en tur for å knipse litt i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Dette ble utrolig bra daniel! bare få den litt lavere, og csl bakluke så blir dette meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Takk for det Trengs absolutt litt senk ja, og senk kombinert med csl luke håper jeg blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Kjempe fin coupé! Elsker E46 med gullfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Kjempe fin coupé! Elsker E46 med gullfelger Takk Må si jeg synes kombinasjonen av gullfelger og svart bil ser meget flott ut selv på ganske mange bilmodeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Da har jeg endelig fått montert coilovers. Valget falt på Supersport Black Evolution. Var veldig deilig å få litt bedre kontakt med bakken! Så da er det vel bare å slenge ut litt diverse bilder som har blitt tatt etter at det ble montert. Også et par bilder sammen med Lasseln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Ble meget bra med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Vanvittig pen E46! Kunne godt tenkt meg en selv med 6'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Ble meget bra med senk Takk, veldig fornøyd selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Vanvittig pen E46! Kunne godt tenkt meg en selv med 6'er. Tusen takk! Kunne tenkt meg 6'er selv, men er veldig fornøyd med 4'ern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Utrolig flott coupe du har! Har ikke sett tråden før, så nå har jeg litt å lese gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 andre speil nå så blir perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå