ahj Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 (endret) Biltråd. Ting som er gjort: - Performance nyrer - Performance eksos - Gardiner i sidevinduene - Nye parklys og tåkelys - Plastidip på vinterfelger - M3 spoiler - Hartge fjærer/Performance - Performance girmansjett i alcantara og girkule - Performance Ratt - M3 stabstag - Quaife LSD Endret Januar 9 av ahj Tim494 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Ser hvem som er den "rikeste" kompisen her i alle fall Grattis med ny bil Herlig valg!! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Ser hvem som er den "rikeste" kompisen her i alle fall Grattis med ny bil Herlig valg!! Tusen takk Bedre å vente og spare, enn å kjøpe en bil som varer i 6 mnd Bare å komme forslag til hva som kan gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Nice:) gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Gratulerer med fin bil:) ett forslag er vertfall at den skriker etter senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Gratulerer med fin bil:) ett forslag er vertfall at den skriker etter senk:) På bilde er bilen på "klosser". Vært på lastebil vettu Er Org M pakke senk på den. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 har du noen planer for denne da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 har du noen planer for denne da:)? Ja, har jo det. Har satt på Full chrome grill i dag. Har også kjøpt meg tårnstag i alu. Vurderer også kjøpe med solskjermer i siderutene. Du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Oki:-) få ut bilde da:-? Jeg skal ha sort.grill tror jeg . tone ruter. senk til sommeren. 19" felger. så får vi se om jeg.finner på noe mere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Oki:-) få ut bilde da:-? Jeg skal ha sort.grill tror jeg . tone ruter. senk til sommeren. 19" felger. så får vi se om jeg.finner på noe mere:) Skal få lagt ut i løpet av morgen dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med ny bil gleder meg til jeg får se/sitte på med denne en dag! Legg gjerne ut utstyrsliste og litt flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med ny bil gleder meg til jeg får se/sitte på med denne en dag! Legg gjerne ut utstyrsliste og litt flere bilder! Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur Det er blant annet på'n: M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med ny bil gleder meg til jeg får se/sitte på med denne en dag! Legg gjerne ut utstyrsliste og litt flere bilder! Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur Det er blant annet på'n: M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å Høres ut som en veldig flott bil dette Har ennå ikke fått kjøpt meg vinterdekk Så må få gjort det snart, er vel ikke lenge til snøen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Gratulerer med ny bil gleder meg til jeg får se/sitte på med denne en dag! Legg gjerne ut utstyrsliste og litt flere bilder! Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur Det er blant annet på'n: M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å Høres ut som en veldig flott bil dette Har ennå ikke fått kjøpt meg vinterdekk Så må få gjort det snart, er vel ikke lenge til snøen kommer Kjipt det. Blir det 19"? eller må du bite i det sureeple og ta 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur Det er blant annet på'n: M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å Høres ut som en veldig flott bil dette Har ennå ikke fått kjøpt meg vinterdekk Så må få gjort det snart, er vel ikke lenge til snøen kommer Kjipt det. Blir det 19"? eller må du bite i det sureeple og ta 18"? Nå har jeg jo allerede kjøpt 19'' felger, så da må jeg jo nesten bare kjøre på med det i år, men kan sikkert bare drite i og komme meg fram... Men bredden blir jo ''bare'' 235 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå