ahj Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Sånn, da kommer det bilder av eksosen Før Etter Og noen bilder jeg tok før jeg monterte eksosen Siden jeg ikke er den eneste med BMW i huset så slenger jeg med et bilde fra en annen Kan du gjette hvilken BMW dette er ? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Ble knallbra det her! Gjorde seg veldig med ny eksos! Hvordan ble det lydmessig? noe merkbar forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ble knallbra det her! Gjorde seg veldig med ny eksos! Hvordan ble det lydmessig? noe merkbar forskjell? Det ble forskjell, men ikke en stor en Men nok til at det blir lyd på høye turtall Det gjorde seg veldig med ny eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Ble knallbra det her! Gjorde seg veldig med ny eksos! Hvordan ble det lydmessig? noe merkbar forskjell? Det ble forskjell, men ikke en stor en Men nok til at det blir lyd på høye turtall Det gjorde seg veldig med ny eksos Så bra Så lenge du ligger langt bak meg lydmessig så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ble knallbra det her! Gjorde seg veldig med ny eksos! Hvordan ble det lydmessig? noe merkbar forskjell? Det ble forskjell, men ikke en stor en Men nok til at det blir lyd på høye turtall Det gjorde seg veldig med ny eksos Så bra Så lenge du ligger langt bak meg lydmessig så går det bra hahaha Ligger nok langt for ann deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 hahaha Ligger nok langt for ann deg Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Kan du gjette hvilken BMW dette er ? Panseret sier at dette er en F10/11 ? Ser også veldig ut som en M5-fanger der Ble bra med riktig eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Kan du gjette hvilken BMW dette er ? Panseret sier at dette er en F10/11 ? Ser også veldig ut som en M5-fanger der Ble bra med riktig eksos! Korrekt, det er F10 igjennom sitt eget natt kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Stilig! Hadde økonomien vært på topp skulle jeg henta en F10 tvert. Men får holde meg til det gode, gamle noen år til Noen planer for skjønnheten din i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hvor handla du eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Stilig! Hadde økonomien vært på topp skulle jeg henta en F10 tvert. Men får holde meg til det gode, gamle noen år til Noen planer for skjønnheten din i nærmeste fremtid? Ikke helt, bare noen ville ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hvor handla du eksosen? gsbildeler, handla det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Det ble en slager med slik eksos, men det er rett og slett påkrevd med en lydfilm og en reell prøvetur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Det ble en slager med slik eksos, men det er rett og slett påkrevd med en lydfilm og en reell prøvetur.. Håper du ble fornøyd med prøveturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Skjer ikke så mye med bilen for tiden, bare venter på å få byttet frontruta pga sprekk. Så når den er byttet kommer trolig sommerhjula på Men slenger ut noen bilder jeg tok i påsken Her et bilde av muttern sin og min Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå