Fredrik Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Der har vi den nye gullklumpen, ja! Hmmm... Hva gjør at turteller og forbruksmåler er slik det er? Har det samme problemet i E30'n min! Dere må ganske sikkert skifte SI-batterier i instrumentpanelet (tror jeg da). http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=56 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Nei, det var feil i mitt gamle instrumentpanel. Så mye jobb bare for å vippe ned setene Mads??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Aner ikke, bare googlet det for deg jeg! Det er nok fort gjort uansett ! Hadde jeg bodd i Oslo nå som jeg gjorde for 2-3 år siden så hadde jeg mer enn gjerne lært meg å skru sammen med deg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Kunne sikkert lagt 8-10.000 mer, så hadde jeg fått en bil der jeg sikkert slapp å skru. Men er gøy og nyttig og kunne skru, tror hvis jeg bruker 10.000 i deler, så er det meste på stell. Mange tenker sikkert at det er litt bortkastet å bruke penger på slitedeler på en billig-bil, men er lite rust på denne, så hvis jeg får den i god stand, så tror jeg ikke den blir noe mindre verdt Får ta noen helger i storbyen vettu, så kan vi skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 photoshoot en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Kan man ta ned seteryggen i e34 da? Trodde det bare var stål bak baksetene? Altså at bagasjerommet var helt separat fra kabinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Skal gå å vippe. Kan godt det Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Kan man ta ned seteryggen i e34 da? Trodde det bare var stål bak baksetene? Altså at bagasjerommet var helt separat fra kabinen? Noen har seter som kan legges ned, andre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Gratulerer med kjekk vinterbil hjalp veldig med den raske hellakkeringen ja Litt småplukk er det på disse gamle bilene, begge mine har sine problemer, men forhåpentligvis er BMW'n tipptopp stand til neste sessong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Tipp topp strøken blir den nok aldri, men jeg har lyst til å lære å skru også Så bytte det som er fornuftig å bytte så den er i god stand, så vet jeg ikke hvor mye jeg taper på det heller. Får jeg tak i deler litt billig, så kan jeg kanskje lære meg å skru nesten gratis. En hobby/interesse pleier jo å koste en del penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Der har vi den nye gullklumpen, ja! Hmmm... Hva gjør at turteller og forbruksmåler er slik det er? Har det samme problemet i E30'n min! Dere må ganske sikkert skifte SI-batterier i instrumentpanelet (tror jeg da). http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=56 Hmm, den linken du sendte er litt annerledes, sikkert noe forskjeller på årsmodeller osv. Er E30 i den tråden vel. Men er vel SI-lys-batteriene jeg har funnet her antar jeg. Det ene ser veldig ut til å måtte byttes. Skal prøve det Tips til hvor jeg får kjøpt? Mulig du kan prøve dette først Mads, så slipper du kanskje nytt panel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Nytt batteri bestilt, kom på nesten 6 kroner fra ebay Morsomt å se om det funker da. Blir vel en liten bestilling fra Schmiedmann imorgen kanskje også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Da var 7 liter castrol olje bestilt, toppdekselspakning, oljefilter og bremsebånd og rep set med fjærer osv til brekket Forhåpentligvis få tak i nye vinterhjul før helgen også, så har jeg litt å gjøre lørdagskvelden og søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Fint med en vinterbil. Skulle egentlig har gjort noe med min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 venstre vindusheiserhåndtak (eller hva det heter) bak er knukket Knukket? Really? Hehe, neida! Kurrant vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå