Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Aner ikke, bare googlet det for deg jeg! Det er nok fort gjort uansett :)! Hadde jeg bodd i Oslo nå som jeg gjorde for 2-3 år siden så hadde jeg mer enn gjerne lært meg å skru sammen med deg......

Skrevet

Kunne sikkert lagt 8-10.000 mer, så hadde jeg fått en bil der jeg sikkert slapp å skru. Men er gøy og nyttig og kunne skru, tror hvis jeg bruker 10.000 i deler, så er det meste på stell. Mange tenker sikkert at det er litt bortkastet å bruke penger på slitedeler på en billig-bil, men er lite rust på denne, så hvis jeg får den i god stand, så tror jeg ikke den blir noe mindre verdt :) Får ta noen helger i storbyen vettu, så kan vi skru ;)

Skrevet

Kan man ta ned seteryggen i e34 da? Trodde det bare var stål bak baksetene? Altså at bagasjerommet var helt separat fra kabinen?

Skrevet
Kan man ta ned seteryggen i e34 da? Trodde det bare var stål bak baksetene? Altså at bagasjerommet var helt separat fra kabinen?

Noen har seter som kan legges ned, andre ikke :)

Skrevet

Gratulerer med kjekk vinterbil :D hjalp veldig med den raske hellakkeringen ja :)

Litt småplukk er det på disse gamle bilene, begge mine har sine problemer, men forhåpentligvis er BMW'n tipptopp stand til neste sessong :D

Skrevet

Tipp topp strøken blir den nok aldri, men jeg har lyst til å lære å skru også :) Så bytte det som er fornuftig å bytte så den er i god stand, så vet jeg ikke hvor mye jeg taper på det heller. Får jeg tak i deler litt billig, så kan jeg kanskje lære meg å skru nesten gratis. En hobby/interesse pleier jo å koste en del penger.

Skrevet
Der har vi den nye gullklumpen, ja! :) Hmmm... Hva gjør at turteller og forbruksmåler er slik det er? Har det samme problemet i E30'n min!

Dere må ganske sikkert skifte SI-batterier i instrumentpanelet (tror jeg da).

http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=56

2v5atd9ipvtjkwi4g3rc.jpg

07jwgwlkgztcj7vwzdz2.jpg

Hmm, den linken du sendte er litt annerledes, sikkert noe forskjeller på årsmodeller osv. Er E30 i den tråden vel. Men er vel SI-lys-batteriene jeg har funnet her antar jeg. Det ene ser veldig ut til å måtte byttes. Skal prøve det :) Tips til hvor jeg får kjøpt? Mulig du kan prøve dette først Mads, så slipper du kanskje nytt panel.

Skrevet

Da var 7 liter castrol olje bestilt, toppdekselspakning, oljefilter og bremsebånd og rep set med fjærer osv til brekket :) Forhåpentligvis få tak i nye vinterhjul før helgen også, så har jeg litt å gjøre lørdagskvelden og søndagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...