Kennethe34 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Tror ikke det er de nei. Ytre, Trond så veldig fort at de var dårlige, så ikke noe skummelt under der jeg Men er ikke noe farlig, så bytter det før/i forbindelse med EU Bare skifte brekk, frontlys og det, så håper jeg den går gjennom. Satser på at det ikke er for mye rust i kanaler Gå for powerflex når du først bytter traversforinger, enklere å montere og holder mye lengre Synes forresten du skal investere i nye sommerhjul viewtopic.php?f=18&t=213478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Tja, tror jeg bare holder det originalt jeg, holder mer enn lenge nok. Blir nok ingen bil jeg beholder i 10 år heller. Får se om jeg selger den etter EU i sommer eller om jeg da beholder den 2 år til. Er jo trofast og grei, så kan kanskje bare utbedre småtteri og beholde den. Time will show (som de sier i Flåklypa) Felgene kan du forresten bare sende nedover med en gang, kjempe fine felger. Tar de for frakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Nei Fredrik, denne er åpen som bare det. Litt kjedelig da jeg mister så mye fart ut av svinger og opp bakker, blir bare stående å spinne. Titter litt etter brems, får bare hyle ut hvis du vet om noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Merker at det er plagsomt eller? Skulle ikke tro det var så ille? Trodde Mercedesen min ville være ganske dårlig, men den klatrer som bare det. Har prøvd den skikkelig i de siste snødagene. Hvordan er dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Framkommeligheten er god nok, men får ikke den farten jeg vil ut av svingene hvis jeg sladder Hvis jeg kjører normalt, så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Ja, da blir det vel salg av denne om ikke så lenge. Tenkte å ta frem 330'n i slutten av mars, så da selger jeg denne da jeg kjører så lite og unødvendig med 2 biler. Ta kontakt på PM for spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Jaså, salg, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Jepp. Bare å kjøpe.. Så kan du kombinere denne og din, så får du en bra E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Hvilken prisklasse vil denne havne i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Er i området rundt 20.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Jepp. Bare å kjøpe.. Så kan du kombinere denne og din, så får du en bra E34 Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå