VegarVS Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Så kan jo folk gjette hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Babyyyyyyyyyyyy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Hmmm....skal du ha bikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Lykke til med ny bil og for å klargjøre, TDS er m51 og D er m57. 525d kom før facelift, og har ingenting med facelift å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Babyyyyyyyyyyyy! yup! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Hmmm....skal du ha bikkje så godt som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 får gratulere da! blir gøy med en mini-BMWLÆRLING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 takktakk! hehe, jo det kan bli spennende det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Garatulerer så mye Du blir skikkelig familiemann nå da, med stasjonsvogn og hus å greier Mangler bare den nevnte bikkja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 fått noe respons på mini'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Garatulerer så mye Du blir skikkelig familiemann nå da, med stasjonsvogn og hus å greier Mangler bare den nevnte bikkja.. hehe, takk takk! bikkja kommer sikkert den au! skal ikke smelle til du au snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 fått noe respons på mini'n da? hehe, nei ikke enda :/ har ikke oversikten over hvor mange som har kikka på den heller.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 hehe, takk takk! bikkja kommer sikkert den au! skal ikke smelle til du au snart da? Hehe, nei jeg er nok ikke helt "der" enda jeg Det er koselig med barn men jeg er nok ikke helt klar ennå, dama er nok klarere enn meg i allfall men vi er enige om å drøyan noen år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Gratulerer, og velkommen i klubben! Synd at bilen må gå, men jeg vet hvordan det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Du kan bare komme og bytte likt med min Er så kule de bilene der! Får gratulere jeg og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå