Odd-M Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Pluss sandkornene som garantert kommer seg inn under i løpet av vinteren og produserer masssse riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Noen som veit om ett sted bilen kan stå i vinter?=) Hør med båt- og caravan-folket hvor de kjøper seg inn i distriktet ditt. Ellers er jeg enig i at å pakke bilen inn i presenning er en dårlig idé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har funnet tørre låver ved gardemoen for 1100-1500 kroner, så spør alle du kjenner, ofte er det den minst tenkelige personen som vet om noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 om den skal stå i hagen så hadde jeg heller kjøpt en presenninggarasje enn å kun bruke presenning, da holder den seg bra gjennom vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Har min under tøypressening i en forholdsvis luftig fellesgarasje denne vinteren. Hadde laget meg et presseningstativ og bygget rundt bilen, Presseningen over stativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 ja, jeg hadde aldri lagt presenninga rett på bilen uasett jeg;) tanken var å ha ulltepper under preseninga. å bygge en liten krybbe rundt el no av pall å plank. Så jeg ikke får så mye dritt under der. tror dere ikke dette burde gå. i nød hvis jeg ikke får plass noen sted?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 ja, jeg hadde aldri lagt presenninga rett på bilen uasett jeg;) tanken var å ha ulltepper under preseninga. å bygge en liten krybbe rundt el no av pall å plank. Så jeg ikke får så mye dritt under der. tror dere ikke dette burde gå. i nød hvis jeg ikke får plass noen sted?=) Med ulltepper under presenningen ser jeg for meg at du kan få en potensiell rustbombe hvis det skulle komme vann/fuktighet inn under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 enig med yngve her, er ikke så veldig smart, ulltepper tørker aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 sier noe, kanskje jeg skulle gjort som E24Bimmer628Csi sier, bygge inn hele bilen først med 2,4" så presening over, virker jo ok det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 2"4 kan fungere; skal du bruke vanntett presenning er du nødt til å ha lufting mellom bil og presenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 da blir det nokk det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå