Gå til innhold

Noen skrytebilder av min meget hele og pene E34 540i V8.

Share

Anbefalte innlegg

Du skal gjøre det som du selv synes er pent, da det er din bil :)

MEN jo mer original den er, jo mer attraktiv er den. Små enkle grep som sorte DE lykter, originale felger og cleant utseende uten chrome overalt og uten V8-bokstaver hjelper mye, og kanskje det eneste som trengs. Som sagt E34 M5-felger er et kjempe-alternativ eventuelt noen tidsriktige felger i 16-17", men det er prioritering og koster litt, så skjønner at dette kan ta tid. Bra at du skal bytte ut grillen med en forhåpentligvis original en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skal gjøre det som du selv synes er pent, da det er din bil :)

MEN jo mer original den er, jo mer attraktiv er den. Små enkle grep som sorte DE lykter, originale felger og cleant utseende uten chrome overalt og uten V8-bokstaver hjelper mye, og kanskje det eneste som trengs. Som sagt E34 M5-felger er et kjempe-alternativ eventuelt noen tidsriktige felger i 16-17", men det er prioritering og koster litt, så skjønner at dette kan ta tid. Bra at du skal bytte ut grillen med en forhåpentligvis original en :)

Riktig, det er jo det jeg gjør også, dette er en bil jeg har planer om å ha lenge, så dekorer den slik jeg vil ha det. 540I var liksom drømmenbilen som en vanlig arbeidsmann kan ha råd til å kjøpe, enten skulle jeg ha en 540I som jo har litt av det meste eller en fin Supra MKIII, det som dukket opp først. og BMW ble det, mer praktisk med plass, flere seter etc så angrer ikke på det :) har foresten alt av Orginaldeler liggendes tørt lagret inne så hvis jeg skulle selge den engang da, så monterer jeg jo bare på igjen det som gjør bilen mest attraktiv ved salg selvfølgelig. :) tar ikke lange tida

Veldig usikker når det gjelder felger.. E34 M5 felgene er kule de, holdte på å kjøpe noen ifra tyskland ifjord, men noen rå 18'' BBS felger f.eks hadde jo også vært kult..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Den er ihvertfall i bedre stand en min når det kommer til km-stand og rust. ;)

Fjerne AE, litt mindre chrom (såfremt du ikke liker det kjempegodt selv), og et annet sett felger (8+9x18" BBS RC90?) så skulle det se veldig representativt ut. ;)

Personlig synes jeg treverket inni bilen ser veldig bra ut. E34 uten treverk i interiøret ser veldig .. Japansk ut. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bilen så hel og pen ut jeg, ikke alle E34 som er godt holdt.

Eneste minuset her er jo chromen og hjula dine.

Kjøp deg senk, 19" hjul, bytt ut chromen til shadowline så har du en tøff E34 ;)

Synes 19" blir litt i største laget, da bilen ser så høy ut med så store felger.

18" er optimal størrelse i mine øyne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i utgangspunktet en pen bil, men i mine øyne er den definitivt ikke det med tanke på alt krommen.

Så veldig pen ut i lakken, forresten!

Interiøret så også pent ut, foruten om listverket..

Men med shadowline, svarte nyrer, sorte DE, andre baklykter og muligens andre felger, hadde det blitt en veldig pen bil!

jepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Den er ihvertfall i bedre stand en min når det kommer til km-stand og rust. ;)

Fjerne AE, litt mindre chrom (såfremt du ikke liker det kjempegodt selv), og et annet sett felger (8+9x18" BBS RC90?) så skulle det se veldig representativt ut. ;)

Personlig synes jeg treverket inni bilen ser veldig bra ut. E34 uten treverk i interiøret ser veldig .. Japansk ut. :-k

Jepps, Chromingen tok litt av! spes. nyrene/grillen er litt voldsom, grunnen til dette var at bilen nå hadde V8 og at jeg prøvde meg på "amrikanisere" bilen litt og få den til å være en BMW når det gjelder kjøreegenskaper og teknologi og litt amcar når det gjelder lyd, drag og at den skulle se litt ut som ett amcar glis. men noe av dette ble too much er jeg enig i. :mrgreen:

Mhm, helt enig, treverk og dette er også EKTE treverk inni bilen ikke noe plastikk som det er idag, det syns jeg også tar seg godt ut, ellers blir det så altfor mye svart og barbarisk. Nå er jeg også litt vant med trebåt også, og treverk får ting til å se mer livlig og koselig ut enn bare dødt plastikk liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...