Gå til innhold

Min BMW F10 520d M-sport (Nye bilder .S4)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for hyggelige tilbakemeldinger!

Har ikke noen store planer med denne, skal holde den ganske original, men lurer litt på 20" sommerfelger til våren. Er originale 18" msport felger med 245/45-R18 foran og 275/40-R18 bak nå. Syns det er ser lite ut på denne bilen. Var så sikker på at det var 18" og komfort jeg skulle ha denne gangen, men er jo såpass behagelig med EDC så tror ikke bilen blir så veldig ukomfortabel med 20".

Tenker litt på samme dimensjon som på M5 265/35-R20 foran og 295/30-R20 bak uten runflat. Noen som har en formening om hvordan den vil bli i med hensyn til dekkstøy og sporing osv. Kan legge til at jeg stort sett kjører på E18 mellom oslo og sørlandet.

De dekka jeg har nå er runflats, men må si jeg er fornøyd med de mtp sporing og dekkstøy.

Vinterdekka er 245/45-R18 Nokian Hakkapeliita R, blir moro og se hvordan denne blir på skikkelig vinterføre. Dyrt med dekk, men kaster ikke på noe billigdekk på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den råeste fronten BMW har laget. nydelig bil :)

Takk!

Må si at dette er noe av det råeste jeg har kjørt med tanke på kjørekomfort og kjøreglede.

Skulle selvfølgelig gjerne hatt en 3 liters 6er under panseret, men lommeboka sa stopp hehe. Syns den går utrolig bra med tanke på at dette er en nedstrupa 2 liter på 163 hk. Sportsautomaten er nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på samme dimensjon som på M5 265/35-R20 foran og 295/30-R20 bak uten runflat. Noen som har en formening om hvordan den vil bli i med hensyn til dekkstøy og sporing osv. Kan legge til at jeg stort sett kjører på E18 mellom oslo og sørlandet.

.

Har F10 M5 virkelig så brede dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forferdelig lekker bil med M-sport og greier :D Jeg skal selv ha F10 men må nok drøye litt til tror jeg, skal ha sekser og firehjulstrekk jeg vettu og da koster det litt mer enn hva jeg har råd til :wink:

Personlig så synes jeg en F10 er så pen og se på at det egentelig ikke spiller noen stor rolle hva slags felger som står på, bare de ikke er orginale 16" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forferdelig lekker bil med M-sport og greier :D Jeg skal selv ha F10 men må nok drøye litt til tror jeg, skal ha sekser og firehjulstrekk jeg vettu og da koster det litt mer enn hva jeg har råd til :wink:

Personlig så synes jeg en F10 er så pen og se på at det egentelig ikke spiller noen stor rolle hva slags felger som står på, bare de ikke er orginale 16" :)

16" kommer aldri, det er minimum 17" ellers går bremsene i felgene.

Erebus: Ja tror det skal være mulig, men koster vel rundtom 20-25000. Mener jeg leste om det i en annen tråd her inne. (En som hadde en F10 525 tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...