ZhilleN Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Tja, vet ikke jeg, hele stavinga er jo crap, la det ut bare på faen, bladde igjennom noen sider på nettet, også kom jeg over teksten på et stanceforum, lo så jeg grein! hadde vært komisk og sett noen av de teksta på noen biler hadde glist meg skakk! Tror du jeg har funnet på det eller? :lol:
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Virker sånn, for det er unnskyldninger på unnskyldninger fra deg nå
ZhilleN Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Da tror hele fuckings jævla bimmers det, TAPERE!!!
tonyku Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 OBS! Hold dobbel avstand, tvillinger i bilen. Det hadde tanta mi i bakruta Tony
Simpel Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Bruk den klumpen du har på toppen av ryggraden, så skjønner du nok at de som har det, har det for en grunn. Mange idioter på veiene, og greit å kanske informere om at det ER barn i bilen, sånn at trafikanter bak kan holde LITT avstand. Get it? Ikke alltid så enkelt det! Sånne idiot kommentarer vil jeg ha meg frabedt! Skjerp dere og oppfør dere som voksene, folkeskikk gjelder på internett også! Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker?Så - helt enig med fredrik 90 Det er nettopp sånn jeg også oppfatter "Barn i bilen" klistremerker! Uansett hva som er inne i bilen så skal man holde avstand og vise forsiktighet! Når jeg ser et sånt klistremerke lar jeg være å kræsje med den bilen...
Kjennern Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Av frykt for å være den som virkelig sporer av! Min neste "bumper-sticker" blir: DENNE BILEN KJØRES AV EN VERDILØS IDIOT! Jeg er nemlig veldig spent på om folk da praktiserer å ligge for nærme, eventuelt bare skyve meg ut av veien siden mange legger opp kjøremønstret etter disse Tror jeg hadde parkert bilen og venta en times tid
VegarVS Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 er nok faktisk flere som er enig med de som er Uenige med deg Fredrik 90, men ikke alle gidder å begynne diskusjonen.. men om noen har "barn i bilen" sticker så er vel det bare bra? om man har vett i hodet, så venter man kanskje med en forbikjøring(etc) når det er ei lang strekke og ikke på svingete veier.. (som egentlig bør skje i alle tilfeller, uansett om det er barn i bilen eller ei..)
Simpel Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Av frykt for å være den som virkelig sporer av! Min neste "bumper-sticker" blir: DENNE BILEN KJØRES AV EN VERDILØS IDIOT! Jeg er nemlig veldig spent på om folk da praktiserer å ligge for nærme, eventuelt bare skyve meg ut av veien siden mange legger opp kjøremønstret etter disse Tror jeg hadde parkert bilen og venta en times tid Hehe, kan jo ha fler varianter av denne. "Epileptiker bak rattet" "Trenger ny bakfanger og vil ha DITT forsikringsselskap til å betale"
Reset Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Jeg har " no fat chicks, car will scrape" i bakruta på e36`n.. Dagen etter jeg klistra det på, så var jeg sjåfør, da kom det ei "fyldig" ei og skulle ha skyss. Bynte så vidt å kjøre, så gikk jeg innpå tlf og viste bilde av bakruta mi til en kompiss som satt på, kjørte ikke lengre enn 50 meter før den bynte å subba noe jævli bak Må tro det vart noe fliring i fremsetet da Spørst jo selvfølgelig hvilken bil man har! Jeg har pedobear, Stance is not a crime, i <3 stance, no fat chicks car will scrape og noen få til. " if you can read this, your driving to fast too" Finnes ett hav av muligheter Kjapt og montere, kjapt og rive bort, morro og billig Go for it!
TheEspenK Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Apropos "barn i bilen". Så en sportsbil i sommer med "guttunge bak rattet" i bakruta. Tror du jeg har funnet på det eller? :lol: Nei jeg prøvde ikke drite deg ut, lurte bare j.... på meninga Men stickers. Lage noe selv ville jeg sagt, noe som passer til deg. Eller i hvertfall noe en synes er kult. Bakpå opelen står det: NOrWAY. Men det er kanskje det dere føler dere med barne-merkene, at disse passer dere så ja jeg gir meg på den. Spmål jeg undrer over er hvorfor enkelte plutselig må bli påpasselig under turen da en burde være det fra start!! Når jeg ser et sånt klistremerke lar jeg være å kræsje med den bilen... Unødvendig å si jeg er misunnelig her, må være fint å velge hva en kan kjøre på når det går galt!!! om man har vett i hodet, så venter man kanskje med en forbikjøring Har du vett i hodet planlegger du uavhengig av passsjerene i bilene du møter i trafikken, da som kjent de inni ikke blir skadet før bilene treffer hverandre!! Simpel Epileptiker har jeg f... ikke tenkt på Tror jeg hadde parkert bilen og venta en times tid Der ble jeg litt usikker på om jeg skjønte hva du mente......kjørte ikke lengre enn 50 meter før den bynte å subba noe jævli bak Fy f... jeg lo av den
316 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 På firmabilen har jeg "Kjør forbi - jeg får betalt"! Og den slår ann !
joachim sørlie Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 kanskje alle med bmw skulle klista " BMW" i bakruta slik alle med volvo gjør? kanskje dem hadde skjønt at dem ikke behøver og bruke hele bakruta på og forklare hvilken bil dem har.. men det finnes jo et hav av muligheter hvis man absolutt vil ha noe der bak
T. Thøgersen Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 .......men det finnes jo et hav av muligheter hvis man absolutt vil ha noe der bak Det sa brura og.
Werther Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Klistremerker er jæsklig moro og herlig harry. Kjøpte en Volvo 240 (B230k og M45) i Mysen for noen år siden med et stooort klistremerke på baklokket, den klassiske "No fear". Det var sikkert rettet mot alle Opel-rånerne i Askim som kjørte rundt i Rekord 2.2i... Jeg gikk for et cleant utseende, og fjernet dette og satte på turbo-spoiler og rattmuffe istedenfor
Skilbert Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 .......men det finnes jo et hav av muligheter hvis man absolutt vil ha noe der bak Det sa brura og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå