Gå til innhold

Nye F30 M sport.

thord
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes den virka litt høy for å være en M versjon, men bildet kan jo juge litt! Virker ganske mye større enn E90. Spesielt i bakpartiet, ser også tydelig design trekk fra consept bilen til BMW, (Trådstarter har bilde av den i avataren) det synes jeg er tøft!

Noen som vet hva specs blir på motorer og vekt på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også den er veldig fin, spesielt m-sport. Liker også at iDrive blir standar utstyr på den nye 3 serien. Litt usikker på specs, men noen av motor alternativene blir 316d, 328 og 335. Er sikkert flere, men ikke som jeg har fått med meg i allefall.

Baken på 3 serien er farlig lik 5 serien, men det ser jeg egentlig bare på som et pluss! Gleder meg til å prøve denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil, ingen tvil! Men ka er greia med 1 eksosrør på kvar side, sånn audi-style det :P Tøffere med 2 på samme side

Dette hadde E21 323i helt tilbake på 70-tallet, så dette er rett og slett BMWs egne røtter.. :wink:

Skulle akkuratt skrive det samme, så en e21 323i i Oslo for en måned siden, viste faktisk ikke at det var 1 på hver side. Men fader så sprekt det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 335i og 335d som har røra på hver side, akkurat som dagens E9x.

Bilen begynner å gro på meg, slik som med F10. Men alle BMW ser bedre ut med M-Sport.

Eneste jeg fortsatt sliter litt med er M rattet. Jeg håpet på samme ratt som i F10/11 M-Sport, det er deilig.

Men det skal bli spennende å se den live, kun da man virkelig ser helheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...