thord Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Nye F30 M sport. Hva syns folket? http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=612947 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 DIGGER DEN! Blir bare mer og mer gira etter hver gang jeg ser den! Sånn vil jeg ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Likte den godt! Litt tamme felger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Synes den virka litt høy for å være en M versjon, men bildet kan jo juge litt! Virker ganske mye større enn E90. Spesielt i bakpartiet, ser også tydelig design trekk fra consept bilen til BMW, (Trådstarter har bilde av den i avataren) det synes jeg er tøft! Noen som vet hva specs blir på motorer og vekt på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Tøff bil, ingen tvil! Men ka er greia med 1 eksosrør på kvar side, sånn audi-style det Tøffere med 2 på samme side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Tøff bil, ingen tvil! Men ka er greia med 1 eksosrør på kvar side, sånn audi-style det Tøffere med 2 på samme side Dette hadde E21 323i helt tilbake på 70-tallet, så dette er rett og slett BMWs egne røtter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jeg synes faktisk bmw har bommet litt med F30 designet jeg! Men sikkert ingenting en coupé-versjon med facelift ikke kan fikse. Hvertfall når disse er sex on wheels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Syns også den er veldig fin, spesielt m-sport. Liker også at iDrive blir standar utstyr på den nye 3 serien. Litt usikker på specs, men noen av motor alternativene blir 316d, 328 og 335. Er sikkert flere, men ikke som jeg har fått med meg i allefall. Baken på 3 serien er farlig lik 5 serien, men det ser jeg egentlig bare på som et pluss! Gleder meg til å prøve denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Ser helt klart tøff ut! Liker bare ikke den stygge skjøten foran på panseret... Flere bilder og innlegg her: viewtopic.php?f=9&t=205586&hilit=F30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Tøff bil, ingen tvil! Men ka er greia med 1 eksosrør på kvar side, sånn audi-style det Tøffere med 2 på samme side Dette hadde E21 323i helt tilbake på 70-tallet, så dette er rett og slett BMWs egne røtter.. Skulle akkuratt skrive det samme, så en e21 323i i Oslo for en måned siden, viste faktisk ikke at det var 1 på hver side. Men fader så sprekt det var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Man kan jo bo i hjulbuen på den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Klarer ikke og venne meg til de frontlyktene som går inn i nyrene.. ser ikke bra ut! Eller så ser det jo ut som en fin krysning av E90 og F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Fytti grisen den der var barsk! Ser veldig kvalitetsfull også både innvendig og utvendig, pent stykke bimmer som er gjennomført bygd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Er bare 335i og 335d som har røra på hver side, akkurat som dagens E9x. Bilen begynner å gro på meg, slik som med F10. Men alle BMW ser bedre ut med M-Sport. Eneste jeg fortsatt sliter litt med er M rattet. Jeg håpet på samme ratt som i F10/11 M-Sport, det er deilig. Men det skal bli spennende å se den live, kun da man virkelig ser helheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Den ser jo helt arne-bjarne ut med den kurven på panseret ned mot frontlyktene. Jeg er faen meg glad jeg kjøpte e92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå