Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hehe! For en gjeng på det forumet altså! Rart å oppleve at Bimmers faktisk er et veldig seriøst forum(i forhold) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Og det verste er at flesteparten er godt over 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Du gjør riktignok ditt beste for å tette det gapet. Er det så mye som en tendens til uenighet i noe av det du sier smeller det fort en "Det der kan du bare drite i å mene! Jeg finner meg ikke i å bli snakka til på den måten der!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Du gjør riktignok ditt beste for å tette det gapet. Er det så mye som en tendens til uenighet i noe av det du sier smeller det fort en "Det der kan du bare drite i å mene! Jeg finner meg ikke i å bli snakka til på den måten der!" +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Harry. Hvorfor gjøre så ekstremt mye ut av det? Tatoveringen etc... Smakløst. Tenkte det samme. Hvorfor tatovere seg og gjøre så mye harry opplegg rundt det? Så utrolig kontroversielt er det ikke at en jente kjører trailer. Faller så absolut ikke i smak hos meg Creds for valg av yrke, men harrye stickers og tatovering blir for meget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 HELLVETE Tommy!!!!!!! etter alt jeg har gjort for deg?!?!??!?! SATAN du skal SÅ strykes fra "tusen ting jeg har lyst å pule før jeg dør" listen min!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 hahahaha!! Hadde du pult MUGGEN H_c? Så kunne dere fyrt opp en rullis sammen i dobbeltbinga bak i kahytten etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 HELLVETE Tommy!!!!!!! etter alt jeg har gjort for deg?!?!??!?! SATAN du skal SÅ strykes fra "tusen ting jeg har lyst å pule før jeg dør" listen min!!!! Løv ju tu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 litt avsporing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Milf og milf... fru blom. Ser jævlig sliten ut, svartfarga tørt ravnehår og en skrukkete solariumshud. Kan strekke meg til MIF - Mother I fucked... eller ILF... I like to fuck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Ho er vel ikke så mye over 30 vel, men det er jo i den alderen det begynner å synes at man faktisk er over 30 Men jeg har sett damer på 30 som ser lagt være ut en ho her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Ho er vel ikke så mye over 30 vel, men det er jo i den alderen det begynner å synes at man faktisk er over 30 Men jeg har sett damer på 30 som ser lagt være ut en ho her! De eneste kriteriene for å være en milf er at man er mor og nogenlunde attraktiv. Begrepet ble kjent i ungdomsfilmen "American Pie" fra 1999 der fire kvisete tenåringsgutter bestemmer seg for å få deres første knull før de går ut av videregående. Filmen fikk kultstatus bl.a pga. denne scenen.... artig scene... http://www.youtube.com/watch?v=31XmClidbQE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 hu hva faktisk på arbeidsplassen der jeg jobber i dag og leverte noe isopor til de som skulle tekke taket på leilighetene jeg er på. måtte le litt da jeg så hu kom ut, me tanke på alt jeg leste på trim4eldre hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 hu hva faktisk på arbeidsplassen der jeg jobber i dag og leverte noe isopor til de som skulle tekke taket på leilighetene jeg er på. måtte le litt da jeg så hu kom ut, me tanke på alt jeg leste på trim4eldre hehe. Stemmer nok det, hun kjører bare isopor, så det er ikke mye vekt på bilen når den er full lastet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå