NBCustom Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 dette er jo helt sykt... haha, hva f*** feiler det folk?! Har lest en del av innleggene nå, må si det er helt drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 dette er jo helt sykt... haha, hva f*** feiler det folk?! Har lest en del av innleggene nå, må si det er helt drøyt. Det er vel en god del av dem der inn som rett og slett ikke har annet en kokosmasse mellom øra, har nemmelig lest hele den tråden jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 dette er jo helt sykt... haha, hva f*** feiler det folk?! Har lest en del av innleggene nå, må si det er helt drøyt. Det er vel en god del av dem der inn som rett og slett ikke har annet en kokosmasse mellom øra, har nemmelig lest hele den tråden jeg også Det er jo litt viktig å huske på at det aldri har vært meningen at T4E skulle være seriøst. 90% tullball som et minimum og slik har det vært i de 8-10 årene jeg har kjent til forumet. Jeg ville ha blitt øm i hjernen av å være der inne, men jeg vet om et par stykker her inne som ville ha passet fint i forumet... meget fint til og med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 dette er jo helt sykt... haha, hva f*** feiler det folk?! Har lest en del av innleggene nå, må si det er helt drøyt. Det er vel en god del av dem der inn som rett og slett ikke har annet en kokosmasse mellom øra, har nemmelig lest hele den tråden jeg også Det er jo litt viktig å huske på at det aldri har vært meningen at T4E skulle være seriøst. 90% tullball som et minimum og slik har det vært i de 8-10 årene jeg har kjent til forumet. Jeg ville ha blitt øm i hjernen av å være der inne, men jeg vet om et par stykker her inne som ville ha passet fint i forumet... meget fint til og med... spesielt de eldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 dette er jo helt sykt... haha, hva f*** feiler det folk?! Har lest en del av innleggene nå, må si det er helt drøyt. Det er vel en god del av dem der inn som rett og slett ikke har annet en kokosmasse mellom øra, har nemmelig lest hele den tråden jeg også Det er vel en god del av dem der inne som rett og slett har mye mer kokosmasse mellom øra enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 T4E må vel være et godt eksempel på hva som skjer med et umoderert forum. Fikk meg en god latter av "salgstråden" til h_c. Sporer av ved første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Det er vel en god del av dem der inn som rett og slett ikke har annet en kokosmasse mellom øra, har nemmelig lest hele den tråden jeg også Det er jo litt viktig å huske på at det aldri har vært meningen at T4E skulle være seriøst. 90% tullball som et minimum og slik har det vært i de 8-10 årene jeg har kjent til forumet. Jeg ville ha blitt øm i hjernen av å være der inne, men jeg vet om et par stykker her inne som ville ha passet fint i forumet... meget fint til og med... spesielt de eldre Nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 T4E må vel være et godt eksempel på hva som skjer med et umoderert forum. Fikk meg en god latter av "salgstråden" til h_c. Sporer av ved første post. Selvfølgelig er det moderatorer der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 T4E må vel være et godt eksempel på hva som skjer med et umoderert forum. Fikk meg en god latter av "salgstråden" til h_c. Sporer av ved første post. Selvfølgelig er det moderatorer der inne. Skulle ikke tro det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ho er vel ikke så mye over 30 vel, men det er jo i den alderen det begynner å synes at man faktisk er over 30 Men jeg har sett damer på 30 som ser lagt være ut en ho her! De eneste kriteriene for å være en milf er at man er mor og nogenlunde attraktiv. Begrepet ble kjent i ungdomsfilmen "American Pie" fra 1999 der fire kvisete tenåringsgutter bestemmer seg for å få deres første knull før de går ut av videregående. Filmen fikk kultstatus bl.a pga. denne scenen.... artig scene... http://www.youtube.com/watch?v=31XmClidbQE Stifler´s Mom fra filmen "American Pie" er stadig ganske frekk... http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=10065295 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hehe... Hadde nesten glemt den tråden her. Den tråden på T4E er jo bare helt genialt. Vanskelig å putte så mye kødd i en tråd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Du mener vel i et forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Flott dame, men etter noen år bak rattet har vel hun også fått fasong som en sidrumpa sjimpanse. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Du mener vel i et forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå