DannyRS Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Det ser jo ut som det meste interessante vises via standard OBC meny på den D99 dynavin'en. Mon tro om man får programmert webastoen via dynavinen også, den funksjonen kan jeg jo ikke leve uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Ser ut som det blir Dynavin igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hmm, som nevnt: kommer Dynavin med full OBC og Webasto-programmering kjøper jeg en tvert! Original navi er jo rimelig utdatert teknologisk sett, men fullstendig låst til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hkallestad Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Finner ingen D99 versjon til salgs ennå, noen som har sett det til salgs noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Finner ingen D99 versjon til salgs ennå, noen som har sett det til salgs noe sted? Etter ryktene så skal denne komme for salg på slutten av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Jeg kontaktet Dynavin for å høre om programmering av Webasto/ventilasjon på timer, men dette var ikke mulig i følge de. Synd egentlig - da hadde jeg kanskje kjøpt en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Finner ingen D99 versjon til salgs ennå, noen som har sett det til salgs noe sted? Etter ryktene så skal denne komme for salg på slutten av året. Lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Om dere bare ville ha overvåkning av diverse info fra OBC så er jo denne grei. http://www.car-solution.de/index.php?pa ... 53〈=en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Eneste som mangler nå er vel nettopp styring av webasto (hadde vært spesielt greit for de av oss som har webasto, men uten muligheten til bruke timer i dag). Ser mye bedre ut med den nye skjermen også Lurer dog litt på om den faktisk viser alle obc verdiene den lover.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Hvordan vil man koble dynavin-enheten til OBC? Ligger det en OBC-kabel klar bak stereoen man kan koble på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 tipper den går rett på bus systemet, og henter det generisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 passer denne i e38, 97modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 passer denne i e38, 97modell? etter hva jeg har fått med meg er det visstnok ingen Dynavin enheter som passer for E38 (dvs uten heavy modding) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Dynvin D99 til E-39 kommer på lager i januar med andriod og 3G. har ikke testet modellen enda , men virker som en fin sak E-87 spiller har jeg fått vareprøver på til automatisk og manuelt klima fra Hualingan , har også montert nye utgaven av hualingan i E92 og den imponerte faktisk med OBC og setevarme /pdc/rullgardin styring inne på spilleren . ville bare informere litt , men jeg greier ikke og følge opp alle tråder men ta kontakt om det er noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 tar dere bare inn android enheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå