Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg greid å skaffet meg en e 38 til slutt :D etter en god del leiting og diskusjon med banken :P men fikk pengene til slutt :D hentet bilen i går kveld og er ekstremt fornøyd til nå gleder meg bare til å få brukt bilen mer og mer :)

planer frem over er:

skifte ut treverket i bilen

skaffe nytt ratt nyere look

montere navigasjon 16:9

m5 look eksos

stor service på bilen, fortjener det etter kilometere denne er godt

må eventuelt skifte tank på den, fikk den tettet i dag for se hvor lenge det vare.

1s2avn387qmtro0n8o1b.jpg

y97858ii3qp693236gx1.jpg

8ujndh8vi91ntqim0lzc.jpg

ao7isuzok6qdq5mq6aig.jpg

arfxfafgo3ucty96i0jw.jpg

kommer nok mer bilder og info etter vært :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med fin e38 :D

Fargen du har på bilen din er en av di fineste til e38 synes jeg. :D

Synes også du bør beholde treverket inni bilen.

Er ikke alt av treverk som er pent, men den sorten du har er ikke så værst :wink:

Kjør på med di andre modifikasjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkeno feil å nevne/spørre angående skaden på bilen? Kan hende eiern ikke visste dette på forhånd? Fire-år samtalen starta Erebus..

Det er greit nok at du ikke respekterer æresmedlemmer, men å diskutere med forumets administrator er ikke klokt. Skjønner du i det hele tatt hva Gunnar (og Erebus) påpeker?

Edit: For ordens skyld lagt til siteringen fordi Waqas i ettertid slettet innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkeno feil å nevne/spørre angående skaden på bilen? Kan hende eiern ikke visste dette på forhånd? Fire-år samtalen starta Erebus..

+1, kan være kjekt for nåverende eier, og evt. Neste eier å vite om slikt. Skjønner ikke hva som er farlig med å spørre om slikt.

Når man kjøper en bil, så vill man gjerne vite mest mulig om den, vill man ikke det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at det er dårlig stil å snakke dritt om nybilen folk er stolt over og glad for å ha skaffet seg,

men samtidig kan det jo være greit å få opplyst det hvis den har vært skikkelig skadet tidligere og det ikke er opplyst ved salg.

Jeg ville dog tatt sånn info pr pm hvis jeg hadde noe å fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...