tjelle Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Da har jeg greid å skaffet meg en e 38 til slutt etter en god del leiting og diskusjon med banken men fikk pengene til slutt hentet bilen i går kveld og er ekstremt fornøyd til nå gleder meg bare til å få brukt bilen mer og mer planer frem over er: skifte ut treverket i bilen skaffe nytt ratt nyere look montere navigasjon 16:9 m5 look eksos stor service på bilen, fortjener det etter kilometere denne er godt må eventuelt skifte tank på den, fikk den tettet i dag for se hvor lenge det vare. kommer nok mer bilder og info etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Gratulerer med ny bil! Så meget pen ut.. Hvilken farge har den? Tror kanskje nesten jeg ville beholdt treverket om jeg var deg.. Vet ikke hvorfor, men noe som sa meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 gratulerer med E38 bilen er alpina blau II kan du se på bilen at den han vert kolisjonsskadet? eller er den fikset så bra at det ikke syns noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Flott bil. Om du er interessert har jeg to originale e39 m5 bakpotter liggende, plukket de av min 2000mod m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Gratulerer med fin e38 Fargen du har på bilen din er en av di fineste til e38 synes jeg. Synes også du bør beholde treverket inni bilen. Er ikke alt av treverk som er pent, men den sorten du har er ikke så værst Kjør på med di andre modifikasjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Flott bil du har fått deg, veldig pen farge. Også må jeg henge meg på dem som synes du skal beholde treverket. De fleste E38er jeg har sett som har fjernet treverket, synes jeg får en litt kjip 3-serie look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Er ikke det gamlebilen til en på forumet? Var kræsja i siden og deretter ombygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Gratulerer med E38! Fin farge ja, skikkeligcruisevogn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 hehe sier du?! haha tenk på dine egne innlegg først! Er også en annen lenger opp som har nevnt skaden så... Anyway, nok bullshit! Fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Sleng på ei alpina leppe også, det passer bra til denne bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Herregud, er dere fire år, eller hva er det som feiler dere? Har dere hørt om sosiale antenner noengang? Tenker da selvfølgelig spesielt på sjøbuse og wicky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Er vel ikkeno feil å nevne/spørre angående skaden på bilen? Kan hende eiern ikke visste dette på forhånd? Fire-år samtalen starta Erebus.. Det er greit nok at du ikke respekterer æresmedlemmer, men å diskutere med forumets administrator er ikke klokt. Skjønner du i det hele tatt hva Gunnar (og Erebus) påpeker? Edit: For ordens skyld lagt til siteringen fordi Waqas i ettertid slettet innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Er vel ikkeno feil å nevne/spørre angående skaden på bilen? Kan hende eiern ikke visste dette på forhånd? Fire-år samtalen starta Erebus.. +1, kan være kjekt for nåverende eier, og evt. Neste eier å vite om slikt. Skjønner ikke hva som er farlig med å spørre om slikt. Når man kjøper en bil, så vill man gjerne vite mest mulig om den, vill man ikke det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Er enig at det er dårlig stil å snakke dritt om nybilen folk er stolt over og glad for å ha skaffet seg, men samtidig kan det jo være greit å få opplyst det hvis den har vært skikkelig skadet tidligere og det ikke er opplyst ved salg. Jeg ville dog tatt sånn info pr pm hvis jeg hadde noe å fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Gratulerer med meget flott cruisevogn med riktig farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå