joachim sørlie Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 låner litt bilder fra Tzunami, får bare si ifra hvis jeg skal fjerne de men er litt fler bilder fra treffet.. ser jo at den faktisk er ganske så blank og fin dybde i lakken.. lite interiør bilde og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 DRØYT fet bil. Du prioriterer rett iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Dette var lekkert ikke verdens beste bilder, men det viser jo fortsatt hvor dyp og fin lakken din er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Mange sett skilt har du å velge mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 er vel redigert noen av dem da skulle vært litt lavere denna tralla di da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 DRØYT fet bil. Du prioriterer rett iallefall! takkeer, prøver så godt jeg kan Dette var lekkert ikke verdens beste bilder, men det viser jo fortsatt hvor dyp og fin lakken din er! ja, men likte bildene jeg takker igjen Mange sett skilt har du å velge mellom? du veet, viktig og ha litt og velge i.. er vel redigert noen av dem da skulle vært litt lavere denna tralla di da! har ikke så mye og gå på bak, men kunne godt hatt den 1cm lavere foran det tror jeg ikke hadde blitt feil, men da vil jeg ha coilovers. og det har jeg ikke råd til hvertfall denne sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 De felgene du har der må være det ypperste og flotteste du kan sette på en e34, Nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Er vist mange som liker de felgene der kjører jo uten spacer også, så passer bra til bilen med innpress og alt Men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 bare gromt med deg hvor fikk du tak i klistremerkene bak på bilen? tøffe de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Er vist mange som liker de felgene der kjører jo uten spacer også, så passer bra til bilen med innpress og alt Men takk Hehe, ja ser dette. 27.000 er i meste laget for min del, men skulle betalt mye om jeg hadde funnet noen brukte på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 bare gromt med deg hvor fikk du tak i klistremerkene bak på bilen? tøffe de! Hehe, Gromt og Gromt Men merkene får du kjøpt hos Hogstad trading, sjekk linken i signaturen min Hehe, ja ser dette. 27.000 er i meste laget for min del, men skulle betalt mye om jeg hadde funnet noen brukte på markedet. Koster litt ja de her er ikke bare bare og få tak i brukt heller, men får jo masse alpina felger til ikke sånn altfor stor summ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Koster litt ja de her er ikke bare bare og få tak i brukt heller, men får jo masse alpina felger til ikke sånn altfor stor summ Ja men ikke i 9.5" og 10.5"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 looking good angrer meget på at eg solgte denne når eg ser potensialet og kordan du steller og fikser på den keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 takker for den prøver så godt jeg kan ta, gjør ting stadigvekk som hjelper mye fikk også med en kompis på og ta litt bilder i kveld, gjorde så godt vi kunne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Tøøøft!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå