Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 De mattene blir sykt fort slitte men de er tøffe da og de pedalene noe av det bedre jeg har sett! ikke altfor show-off, men detaljer
Partygamer Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Ny angel eyes Before/After Resultat med xenon grøftelys Hei! Helt nydelig bil! Lurte på kva desse Angel Eyes`a heter, og kvar dei er kjøpt? Var j*vla tøffe!
lagunilla Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Aner ikke hva de heter. Selges på GS, koster ikke skjorta heller. Løp og kjøp!
Partygamer Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Takk! Kjøpte Orion V2 AE fra umnitza, burde kome i posten om noken daga. satsa på det vert bra
håk Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Flott bil! Hvilken blåfarge er det? Misunner deg de Hella lyktene også, føler bare det koster mer enn det smaker foreløpig! Har slike LED pærer til faceliftlykter hvis noen har lyst på like som deg! Kjøpte feil...
MrBroFlow Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Fint prosjekt og fin bil !! Hvor mye måtte du gi for m-tech front + bakfanger?
Iz4k Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 pen bil=) du tenkte vel på børsta stål og ikke matt chrome ?
lagunilla Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Flott bil! Hvilken blåfarge er det? Misunner deg de Hella lyktene også, føler bare det koster mer enn det smaker foreløpig!Har slike LED pærer til faceliftlykter hvis noen har lyst på like som deg! Kjøpte feil... Montreal Blå er fargen, og ja ingenting blir bedre enn hella lamper, husker jeg hadde de prefacelift lampene, så bestilte jeg lamper fra ebay der det sto at de var prikk like hella lampene, men nei. Da så jeg naboen hadde kjøpt seg en facelift utgaven av e39 (etter 01), etter å ha sett lampene hans måtye jeg også ha dem. Spar et par tusen lapper så skal jeg prøve å ordne alle 4 for rett under 5000 kr;) Fint prosjekt og fin bil !! Hvor mye måtte du gi for m-tech front + bakfanger? Nøyaktig, femtusensjuhundreogsyttinikronerognittiøre. ABS plast, alle kanter og hjørner er lik de fra GS, altså orginalen. Hat en kompis med orginal m-tech, skal sende deg bilde så kan du se om det er forskjell;) Anbefalt produkt, for billig penge. pen bil=) du tenkte vel på børsta stål og ikke matt chrome ? Det var vel det, ja:-D Det finnes også sånn chrome, gjør det ikke?
Partygamer Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Hei! angående Angel Eyes`a er eg ikkje sikker på om eg har funne de rette.. Er det disse du har? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=alt
Partygamer Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Idag lærte jeg at jeg aldri kommer til å bruke Bosch vindusviskere mer. Satsa heller på hella. Kaldt der du bor eller? 32+ med vifte på max
Netlandet Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Har du link til den bakfangeren fra ebay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå