Søreng Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hallais. Tenkte å lage en ny tråd siden jeg har fått ny bil.Fikk bilen sist uke og har ikke fått kjørt eller kost veldig mye med den ennå siden jeg er midt i eksamenshel****e Men fikk nå vasket den litt innvendig og utvendig i dag slik at jeg fikk tatt et par bilder. Så tok en kjapp skinnrens og behandling + vask inni plus vask og tørk på utsiden. Selv om bilen har blitt tatt godt vare på trenger den fremdeles litt pleie inni og utpå, så når eksamene er ferdig blir det full lakkrens og polering, pluss full innvendig rens med uttak av stoler etc.Uansett, bilen!Er en 2005 mod, 320i Coupé kjørt snart 83.000km. Helt klin original og planlegger å holde den slik foreløpig. (Bortsett fra båtrekkverket som må vekk ) Endigelig fått en bil med fargekombinasjonen jeg alltid har hatt lyst på - Mørk/lysUtstyrsliste:Vehicle Information:Type: 320CI (EUR)Dev. series: E46 (2FL)Type: COUPEEngine: M54Cubical capacity: 2.20Power: 125 KW / 210 NMEngine: HECKGearbox: MECHColour: Mysticblau Metallic (A07)Upholstery: Montana-leather/Hellbeige 2Prod. date: 2004-09-22Order option:S167A - EU4 EXHAUST EMISSIONS NORMS1CAA - SELECTION COP RELEVANT VEHICLESS226A - SPORT SUSPENSION SETTINGSS249A - MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEELS302A - ALARM SYSTEMS320A - MODEL DESIGNATION DELETIONS338A - M-SPORTS PACKAGE IIS415A - SUNBLIND FOR REAR WINDOW ELECTRICS423A - FLOOR MATS, VELOURS428A - WARNING TRIANGLES431A - INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DS435A - WOOD TRIMS441A - SMOKERS PACKAGES459A - SEAT ADJUSTM. ELECTR. W, MEMORYS473A - ARMREST , FRONTS481A - SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGERS488A - LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGERS493A - STORAGE COMPARTMENT PACKAGES494A - SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGERS495A - 3, HEADREST REAR CENTRES502A - HEADLIGHT WASHER SYSTEMS508A - PARK DISTANCE CONTROL (PDC)S521A - RAIN SENSORS522A - XENON LIGHTS534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONS650A - CD PLAYERS661A - RADIO BMW BUSINESSS672A - CD CHANGER BMW FOR 6 CDSS674A - HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDONS710A - M LEATHER STEERING WHEELS716A - M AERODYNAMICS PACKAGE IIS760A - INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROMES775A - INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITES788A - M LT/ALY WHEELSS818A - MAIN BATTERY SWITCHS842A - COLD CLIMATE VERSIONS850A - ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORTS863A - EUROPE/DEALER DIRECTORYS888A - DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLETS896A - DAYTIME LIGHTS FUNCTIONS8SPA - COP CONTROLS925A - SHIPPING PROTECTION PACKAGESeries option:S210A - DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)S251A - RUN FLAT INDICATORS520A - FOGLIGHTSS548A - SPEEDOMETER WITH KILOMETER READINGS550A - ON-BOARD COMPUTERS785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTSS832A - BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENTS851A - LANGUAGE VERSION GERMANYSå, stort sett det meste av utstyr utenom navigasjon, takluke og skipose.Nå, til et par kjappe bilder, alle uredigerte.(Skjoldene i setene er av skinnbehandlingen som trekker inn og ikke har blitt tørket av før jeg tok bildene )Så hva tycks? Jeg er vertfall veldig fornøyd sålangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 facelift er alltid pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 kan jo lakke interiørlister i bilens farge? billigare enn kjøpa nye å pent blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Fin bil med rette farger,hadde samme farge på en e46 touring tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Gratulerer. Merker du stor forskjell fra denne og den forrige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Takk sålangt. @bmwgreg90 - Planen er å lakke listene ja, men ikke bestemt meg hvilken farge. Usikker på hva som passer med resten av interiøret. Har forsåvidt kommet frem til at jeg tror sort høyglans er det som passer best. Kom gjerne med forslag. @awt - Merker litt forskjell ja, motoren virker mye mer kultivert, drar jevnere og går bittelitt bedre. Ellers virker hele bilen litt mer "tight" hvis en kan si det + litt mer "eksklusiv" følelse av interiøret enn i den forrige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hva med å foliere listene i sort høyglans i første omgang? Koster ikke så mye med folie på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Gratulerer med nydelig coupe! Så veldig strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Har sett i gjennom dine 3 tråder her nå, og må si at jeg likte E36'n din veldig godt! Savner du den? Denne var ikke verst denne her heller, da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Gratulerer med nydelig coupe! Så veldig strøken ut! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Hva med å foliere listene i sort høyglans i første omgang? Koster ikke så mye med folie på eBay. Ikke en dum tanke. Er dette rimeligere enn lakering og hvordan blir finish sammenlignet med lakkering? Kan det gjøres selv eller bør en få proffe til å gjøre det? Gratulerer med nydelig coupe! Så veldig strøken ut! Takk for det. Skal være nokså strøkent. Finner jeg noe som ikke er det etterhvert er det heldigvis 12års rustgaranti på denne Har sett i gjennom dine 3 tråder her nå, og må si at jeg likte E36'n din veldig godt! Savner du den? Denne var ikke verst denne her heller, da ! E36'n var veldig kjekk den ja. Kanon førstebil, ikke alllt for dyr og ok å gjøre litt slike 18års ting med. Savner vel ikke bilen kjempemye, men liker fremdeles veldig godt linjene på E36 coupe karrosseriet, er noe eget ved det. (Selv om jeg synes E46 coupe karrosseriet er hakket penere) Når jeg hadde den forrige E46 med bare originalt business anlegg savnet jeg anlegget jeg hadde i E36'n. Men nå som jeg har fått H/K i den nye holder det mer en nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Ikke en dum tanke. Er dette rimeligere enn lakering og hvordan blir finish sammenlignet med lakkering? Kan det gjøres selv eller bør en få proffe til å gjøre det? Jeg vet ikke hvordan prisene på lakkering er, men folie er ihvertfall ikke så dyrt. Lakk vil nok holde bedre vil jeg tro, men nå er ikke dette de mest utsatte stedene akkurat heller. Jeg vil tro man får til å foliere selv om man bruker litt tid, samt passer på å bruke varme der man skal rundt ting som er runde. En veldig stor fordel er naturligvis at det kan fjernes igjen. Hadde planer om å gjøre dette selv (i sort høyglans) i e61-en, men fant ut at listene i bilen var mye penere i virkeligheten enn på annonsebildene, så jeg slo det fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Knallfin bil!! Småfrekt det treverket inni. Kan ikke helt se for meg noe annet der .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Nydelig fargekombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå