scoot Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31784056 Koman, noen må ha plass til og ta vare på den der litt til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31784056Koman, noen må ha plass til og ta vare på den der litt til ? La den gå i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 nei, nå må passe på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Denne må taes vare på! Ett ypperlig resteureringsprosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Det er så bra å se masse folk fortelle andre at de skal restaurere biler.. vel.. hva med å gjøre det selv?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Nettopp det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Det er så bra å se masse folk fortelle andre at de skal restaurere biler.. vel.. hva med å gjøre det selv?????? Har kanskje noe med at f eks jeg ikke har rette kompetansen til å sette en sånn bil i den stand den fortjener! Og at vi skal til med hus bygging, ikke har plass å sette den eller tid nok til å gjøre noe med den! Og med tanke på reaksjonen til madammen da jeg kom hjem med en E34 525 jeg ville kjøpe for morroskyld, så er nok ikke dette noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 e12 er definitivt den råeste 5-serien som er laget. Har for mange prosjekter, ellers så skulle jeg lett gått til anskaffelse av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Virker som et greit restaureringsobjekt for de som har evner og tid til å gjennomføre. Ser ut som den er i forholdsvis god stand, ikke en gjennomrustet haug av en jordebil. Ut ifra bildene å dømme i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Kan eier sende denne til huggeren? Jeg trenger mer spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Er jo bare en 520 så er jo ikke store greine å spare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Det er så bra å se masse folk fortelle andre at de skal restaurere biler.. vel.. hva med å gjøre det selv?????? Tja, mange grunner til det, personlig er jeg student - det sier vel sitt om min økonomiske situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå