Daniel. Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Hvor mye ligger sånne felger på egentlig? Fikk veldig lyst på sånne til ene bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Rundt 10 000 kr +/-, alt etter stand på felgane Er jo slike til salgs innimellom. Bare og søke på bbs kerscher rx så finner du di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Ok, det eneste jeg har funnet på finn er et sett til 25 000 kr, så det blir litt mye. Hva er dimensjon på de? Er det 3-serie eller 5-serie inpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Mener det står ET07 inni di. Skal være 8,5 breie, selv om di virker breiere. 5-serie har vel ET20 og 3-serie har vel ET35. Så disse blir veldig bra på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Har vært stille her en stund nå. Men driver på noen timer når det lar seg gjøre. Har putlet på med e30'en i det siste. Har nå fått sjekket komp på maskinen og denne ser bra ut, godt over 12 bar i alle sylinderene Har også fått gnist på alle sylindre, så skal kjøpe nye tennplugger igjenn for og få bedre gnist. (kjøpte feil type og disse gav lite gnist). Så nå venter eg på nye tennplugger og skru på igjenn turboene. MYE demontering for og bytte plugger. Hehe Har såvidt begynt på 540'en med småarbeid. Denne skal jo som tidligere nevnt bytte bremserør, bensinrør, foringer, stag, få seg manuellkasse, og div andre ting. Fikk 2 timer i garasjen idag så da fikk eg begynnt på pedalsettet. Tatt ut automat pedalsett og inn med manuell pedalsett Ser slik ut nå: Fikk også en kjekk pakke på døra for noen dager siden Sorte DE lykter. Men posten hadde selfølgelig knust blinklysa så får se om di gjør opp for seg Endret Oktober 11, 2015 av John90 bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Ferdig montert pedalsett og montert nytt ratt Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Oppdateringer er gøy og ikke minst oppgraderinger. Sorte De blir fint uten tvil. Det rattet det var fint:). Er vanligvis ikke så fan av sånne "østblokk"ratt,men dette satt som ei kule i øynene mine:). Posten ja,sånt er kjedelig og håper de får gjort opp for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Rattet gjorde seg. Hadde lignende i bilen før men dette var veldig glatt vist en var "Tørr" i handflata. Syntes det er mye bedre og kjøre med godt feste i rattet. Får håpe posten ordner opp for seg ja. Vist ikke har eg til sett med sorte DE på vei i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Begynner og bli kaldt heima no. - 1,7 grader i skrivende stund.. Min og leigetakeren sin 535d Har også fått montert turboene og rørene til intercooler samt litt varmeisolasjon. Surret oppigjenn downpipene da disse var dårlige. Noen bilder for og vise hvor trangt det er nedi motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Da har posten gjort opp for seg. Så nå fikk eg et sett med sorte hella de lykter og så og si nye bremsekalippere til 540'en gratis. Ene de lykta var jo i dårlig stand, mye løst og limt i alle vinkler/skruer. Så ikveld fant eg frem en annen originallykt og flyttet over alle justeringer slik at lyktene ble som ny uten noen form for sikaflex Ble jo noen deler når alt var demontert Ferdig resultat Så nå blir det sorte de lykter på 540'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Nice! Håper på å finne noen sånne lykter selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Fikk montert lyktene nå. Hadde jo sotefilm på di gamle lyktene så forskjellen er ikke ekstremt stor. Men kjekt med orginale lykter Før: Etter: carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Blir det gassing på Bjørke i helga med e30'en? Er på Voss sjølv, men har tettpakka timeplan med ølbrygging og øldrikking diverre. Ikkje at Bjørkemoen Raceway er drømmebanen til F10'en akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Tviler på det. Reiser til scotland på jobb imårgo. Ellers hadde eg stilt opp. Er jo typisk. Etter eg kjøpte e30'en har eg vært på jobb alle gongene det er kjøring. Banen på voss er vel ikkje så bra uansett kjøretøy for og si det slik. Hehe Får ta deg ein tur oppom på bjørgum og slå av ein prat om du har tid då☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Den E30n er sykt grom, det er helt rett i mine øyne..Skulle du finne på å få lyst til å selge.... Ja da ryker E24n min tvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå