Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Noen som har kjøpt eller prøvd denne dynavinspilleren og kan komme med litt info om hvordan den er og hvordan det var å montere den?

Passer denne kun til de med liten skjerm? Og spiller det ingen rolle om det er med eller uten navi originalt?

Jeg har kjøpt å innstalert den der.Har nå bestilt cic fra bimmer-tech.Bare det sier vel alt om hvor fornøyd jeg var av dynavin. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spm

Hva koder man cic med (ettermontering, har ccc pro nå) ncs expert? EDIT: du har svart på dette LOL :D

Om man kjøper en brukt pakke på ebay, skjerm hovedenhet og nytt idrivekontroler, trenger man da en aktiveringskode eller er dette inkludert når man kjøper brukt?

Bimmerretrofit skal ha $ 2348 for en hel pakke, ebay $ 1500.......uten deksler da vel og merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Den fungerer kun mellom akkurat den bilen og akkurat den CIC-enheten. Derfor kan aktiveringsmodulen være lurere, da disse fungerer uavhengig av hvilken bil og enhet de står i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handler jo i utgangspunktet ikke tråden helt om dette, men jeg synes likevel det er litt relevant. :)

Dynavin til e60 ble diskutert litt for noen sider siden, og nå har det kommet andre tilsvarende produkter til e60 også. Hovedforskjellen er at man nå kan kjøpe en enhet med 8" i motsetning til Dynavin sin som er 7". Høres ikke ut som noen enorm forskjell, men skjermarealet blir en god del større.

Hvorvidt den fungerer med originalsystemet og slikt aner jeg ikke, og jeg bytter neppe ut CIC-enheten min ut med en slik. :D

dsc_0820.jpg

8.0 Inch DVD GPS Navigation for BMW E60 E61 E63 E64 (2003-2010) with IPOD RDS Bluetooth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...