vinge87 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Pris? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Må bare si at oppgradering fra busniss til cic med combox ble en helt annen verden.Greit nok det koster endel men synest det var verdt hver eneste krone.Nå kjøpte jeg hele opplegget fra bimmertech å har bare godord og si om di.Patryk remotkoda hele greia en søndags kveld.Sendte bilder ferdig kobla så var det bare å koble opp pcen så gikk resten av seg sjøl.Egentlig ganske imponerende å sitte å se pcen leve sitt eget liv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 12000? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 12000?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Er dette et spørsmål om hva det kostet? Alle priser står på http://www.bimmer-tech.net sin nettside. Regn sammen på det du ønsker å ettermontere og legg på norsk mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Om man har usb tilkobling / annet utstyr som er på bilen fra før, må man kjøpe dette og om man vil konvertere til combox? Eller vil det fungere med utstyret som er allerede i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Jeg forstår ikke helt hva du spør om, men combox krever CIC og ingenting annet. Ettersom combox aldri ble levert til e6x er kodingen til dette litt omfattende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Tenkte om bilen allerede bilen har f.eks usb tilkobling, trenger man ikke kjøpe det og hos bimmertech også? For å få det til å virke på combox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Nei, det stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Kan man bruke noe herfra? http://www.kufatec.de/shop/de/bmw/5er/5er-e60 Evt blande med combox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Hva skal du bruke, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Hva skal du bruke, og hvorfor? Har ikke fått sett så mye på det, men TV funksjonen? Er det digitalt og en kan bruke riks tv på den? Så en Youtube film om dette det dem så på tv. Det kan jo være noe gammelt analog tv da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Den originale TV-turen til e6x støtter ikke mpeg4 som vi bruker, men man får dette til bl.a. F10, og den kan ettermonteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Jeg prøver å pusse opp/oppdatere hovedinnlegget i denne tråden. Noen som har tips/ønsker til hva som bør/må/kan være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Tja nå tenkte ikke jeg på å ta bilder mens jeg oppgraderte fra ccc til cic med combox men vist du har bilder om ledningene som på stikkes på ny for eksempel.Det var en av tinga jeg sleit litt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Det ligger det bilder av i trådene som det er linket til i bunn av innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå