badsha Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Jeg har for tiden koded og ettermontert CIC, og jobber n med ettermontering av Combox.. har forøvrig ikke had voice controll elelr bluetooth i min bil fra før, ikek har jeg wiring ned til bagasjen. Noen som vet hva jeg trenger av kabler? har 3 stk combox media liggende, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Kabelsett for ettermontering av bluetooth. Til e9x finnes det ettermonteringssett for å montere denne foran på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tod Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Kanskje denne hjelper: http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=46736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 har nå koblet til comboxen med alt ledningsarbeidet etc. fl har jeg fått til å fungere etc. Problemet er når jeg kobler til Iphone og går fro å koble telfonen får jeg melding. Pairing completed. Connecting...... så skjer det ikke noe mer! hva er problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Da har jeg fått meg en bil som nesten fyller mine ønsker MEN mangler nye CIC og Combox(mulighet for å spille av musikk via blåtann & Spotify), og bare for å forsikre meg her Sett litt på dette: 2013 Map Update Activation Code 165Euro - http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-e60 ... ation-code Internet / BMW Live Activation 200Euro - http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-e60 ... activation Combox Media PnP Retrofit 500Euro - http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-e60 ... p-retrofit CIC Navigation Retrofit 1400Euro - http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-e60 ... n-retrofit PnP Activation - Navi & Voice Control 299Euro iDrive Controller 120Euro CIC High gloss black lower trim 79Euro Total pris 2763Euro + 28% moms og frakt? Er det dette jeg trenger, når jeg har en bil med utstyr 601 - TV-funksjon 609 - Navigasjonssystem Professional 612 - BMW Assist 616 - BMW Online 620 - Stemmestyring 633 - Forberedelse for mobilteleofn, med Blåtannstilkobling 672 - CD-veksler 6FL - USB audio grensesnitt 752 - BMW Individual - High End Individual Audio System Edit Tror jeg vil gå for FSC emulator, er ikke det best? Og kan man få kart over hele Europa med her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 For å få et 100% korrekt svar på dette lønner det seg som regel å ta kontakt med butikken som selger dette. Når det gjelder listen din er det en del ting som overlapper hverandre, som f.eks Internet/BMW Live og Combox, samt Map update og FSC emulator. Om prisen til Bimmertech inkluderer frakt eller ikke er det kun dem som skal svare på. 25% mva. tilkommer prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Dette er en meget bra tråd, og ihvertfall første side Men om det hadde vært mulighet for å lukket noen flere spørsmål? I følge en som kan sette inn CIC, så sa han til meg at det kunne bli problemer med å oppdatere bilen software senere(og måtte sette inn gamle CCC igjen for å oppdater softwaren). Slik jeg har forstått det så skal en kunne oppdatere bilen senere selv med nyere CIC installert. Jeg har voice command fra før, og dette mente han jeg ville miste. Installerings tid på å montere og tid for å kode hadde og hvert kjekt å fått med i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Du har rett i det ang. oppdateringene. Nå mener jeg at dette ikke er så farlig med e6x, ettersom det er endel år siden de gikk ut av produksjon, og det vil være heller få oppdateringer i fremtiden, men det kan være en ide å ta en full oppdatering av bilen før en går i gang med dette. Det er også en sannhet med modifikasjoner. Det er fullt mulig å oppdatere alt annet enn selve CIC-en, men "datamaskinen" som BMW-verksteder bruker tillater kun full oppdatering (alle moduler), og da får den feilmelding grunnet en "manglende" modul. Stemmestyring vil du kunne ha med CIC også, men du trenger enten FSC-modul eller FSC_koder for at denne skal fungere. Ang. tid så er dette veldig individuelt, men et par timer holder normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Du har rett i det ang. oppdateringene. Nå mener jeg at dette ikke er så farlig med e6x, ettersom det er endel år siden de gikk ut av produksjon, og det vil være heller få oppdateringer i fremtiden, men det kan være en ide å ta en full oppdatering av bilen før en går i gang med dette. Det er også en sannhet med modifikasjoner. Det er fullt mulig å oppdatere alt annet enn selve CIC-en, men "datamaskinen" som BMW-verksteder bruker tillater kun full oppdatering (alle moduler), og da får den feilmelding grunnet en "manglende" modul.Stemmestyring vil du kunne ha med CIC også, men du trenger enten FSC-modul eller FSC_koder for at denne skal fungere. Ang. tid så er dette veldig individuelt, men et par timer holder normalt. Ok, da skal jeg sjekke hvilke oppdateringer jeg har på min bil. Det gjør jeg via CCC menyen? Tror jeg leste tidligere hvor jeg skulle gjøre det, skal nok finne det MEN hva vil det evt koste med en slik oppdatering? Og kan oppdatere det via f.eks Bimmertech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Du har ikke mulighet til å sjekke hvilken software de forskjellige modulene har sånn uten videre. Oppdatering av modulene er det greiest at et BMW-verksted tar seg av. Koster vel rundt 2500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngven Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Forumbrukeren vinge87 aktiverte bluetooth (644) i min 2008 E92 i kveld. Bilen var utstyrt med 6FL. Takk for god service! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Forumbrukeren vinge87 aktiverte bluetooth (644) i min 2008 E92 i kveld. Bilen var utstyrt med 6FL.Takk for god service! Anbefales Bare hyggeligt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngven Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Nå viste det seg at det ikke er mulig å streame over BT med mitt oppsett, noe jeg tok for gitt. Dårlig research av meg, men alikevel smått overraskende. Får se hvor lenge jeg orker aux kabel slengende før jeg evt bytter ut headunit med dynavin e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Nei, da må du ha combox, eller evt. montere noe Dension-greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Combox <3 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå