awt Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Problemet er nok at dette ikke er offisielt fra BMW selv, og da heller ikke kan garantere for at dette vil fungere. På grunn av dette vil nok ikke forhandlerene ha noe med slike å gjøre heller. Jeg har bare brukt en vanlig datakabel som man får kjøpt stort sett overalt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Riktig riktig! Hvem programerings program brukte du til det du har utført på din da ? Mye greier å sette seg inn i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomsen Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Er det mulig å få internet til å fungere i norge på en tysk importert bil, må det aktiveres på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Kjempeflott tråd! Her er det bare å begynne å samle deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Å herregud, vil ha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Flott tiltak! Noen som vet hvordan jeg oppdaterer kartdata i bilen? Har 3 stk DVD'er med kart fra 2011, skjer ikke noe spesielt når jeg putter i spillern.. Har CIC-iDrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Kart kan ikke bli oppdatert fra DVD dessverre, og kan heller ikke piratkopieres foreløpig. USB-en i hanskerommet som blir brukt til slikt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Kart kan ikke bli oppdatert fra DVD dessverre, og kan heller ikke piratkopieres foreløpig. USB-en i hanskerommet som blir brukt til slikt nå. Aha, takk for info Noen anelse om hva nyeste oppdatering koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Jeg var litt rask, ser ut som om kartene installeres fra DVD likevel. Vet dessverre ikke hva en oppdatering koster, men fant litt nyttig info her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Jepp, den tråden jeg så på. Men skjer ikke noe når jeg setter i DVD. Får lese videre og teste meg litt frem hvis ingen andre har noen innspill ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Følger med her jeg også. Har CIC ,(2009mod E92)men den lille skjermen. Kunne tenkt meg den store skjermen med blåtann,internett og harddisk. Men stopper litt når du snakker om å kode om, for dette kan jo ikke jeg noe om. Har sett på plug and play comboboks fra bimmertech.Men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Du har nok ikke CIC om du har den lille skjermen. Som du nevner får du ferdige enheter fra bl.a. Bimmertech, og disse skal det bare være å montere, så koder de seg "selv". Skjermen og navigasjonscomputeren er forøvrig to egne enheter, mens det som innebærer bluetooth, internett er en helt annen enhet, og det er denne som heter combox. Man trenger den store skjermen for å kunne montere combox, men ikke omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Flott tråd! Et lite innlegg for å følge med her videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Du har nok ikke CIC om du har den lille skjermen. Som du nevner får du ferdige enheter fra bl.a. Bimmertech, og disse skal det bare være å montere, så koder de seg "selv".Skjermen og navigasjonscomputeren er forøvrig to egne enheter, mens det som innebærer bluetooth, internett er en helt annen enhet, og det er denne som heter combox. Man trenger den store skjermen for å kunne montere combox, men ikke omvendt. OK. Men jeg har den nye typen Idrive. Har du noen erfaring fra noen leverandører? Så jeg må ha : ny skjerm + ny navigasjonscomputer + combox ? Plasserer man comboxen bak navien eller en annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Sikker på du ikke bare har nytt kontrollhjul, men det gamle grensesnittet? Jeg kjøpte delene på eBay, så jeg har ikke erfaring med noe annet. Ja, samt noen ledninger, muligens noen deksler og en dings for at navigasjonen skal fungere. Combox er plassert bak fra fabrikk, mens på ettermonteringssettene til BMW blir denne plassert foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå