Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Okay! Er vel bare en måte å finne det ut på ;)

 

Får ta det på mandag, venter på FSC-koden :)

Hvis du ser i denne tråden http://bimmers.no/topic/796275-oppdatere-kart-e91-lci-til-europe-premium-2014-1/

så kan du lett sjekke om du har mulighet til å oppdatere via USB eller ikke.

 

Hvis du ikke kan oppdatere via USB, ta kontakt med noen som kan hjelpe deg å oppdatere CIC til V.42. Hvis du oppdaterer til nyere enn V.42 må du ha en FSC kode for å installere den (oppdateringen av CIC).

SweetBMW oppdaterte min så nå har jeg mulighet til å oppdatere kartet via USB i hanskerommet. Ser du bor i S & F, må vl være noen i nærheten som kan hjelpe deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser i denne tråden http://bimmers.no/topic/796275-oppdatere-kart-e91-lci-til-europe-premium-2014-1/

så kan du lett sjekke om du har mulighet til å oppdatere via USB eller ikke.

Hvis du ikke kan oppdatere via USB, ta kontakt med noen som kan hjelpe deg å oppdatere CIC til V.42. Hvis du oppdaterer til nyere enn V.42 må du ha en FSC kode for å installere den (oppdateringen av CIC).

SweetBMW oppdaterte min så nå har jeg mulighet til å oppdatere kartet via USB i hanskerommet. Ser du bor i S & F, må vl være noen i nærheten som kan hjelpe deg? :)

Hvis du oppdaterer til v43 så mø du ha fsc for BMW apps. Ikke noe annet. Det gjelder som før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har den versjonen som trengs, kan i såfall ikke huske den i'en som er avhuket i hjørnet.. BMW oppdaterer dette? 

 

De jeg kjøpte FSC kode av og minnebrikkene tilbydde seg å sende både karta og en oppdatert versjon på DVD'er.. Men sikkert ikke gratis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke oppdatere CIC via DVD. 2015-kartene blir ikke (offisielt) tilgjengelig på DVD før senere i år.

 

Ser for meg jeg kan ha det samme problemet selv på min e61, noen som vet ved hvilken versjon grensen går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis BMW oppdaterer så får du siste versjon altså c1a. Da blir det ikke apps på deg med combox evt. Du kan sende meg cic din så kan jeg oppdatere den da hvis du vil. :)

Grensa går meg bekjent ved c0d og c08.

Endret av SweetBMW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik å forstå..

Tror ikke jeg gidder å skru ut cic'en for å få oppdatert den.

Da får jeg heller prøve å lage til DVD'er denne gang.. :)

Men takk for tilbudet! :)

 

Edit: Jeg hadde i såfall ikke det tegnet som var avbildet i den posten over her.. 

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brent USB'ene over på Verbatim DVD+R DL, ble brent på 6x. 

 

Hver plate inneholder katalogen "pkgdb" (Noe lignende i såfall) og en config fil. Ikke noe annet..

 

Puttet det i spilleren, men ingenting skjer. Kan det være brenninga som er feil? 

 

Nærmer meg punktet med å oppdatere CIC'en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5 min etter input i bilen? Venta toppen 20 sek. :P

 

Ja, tenkte kanskje det var raskt, men har ikke ro i ræva til å vente lengre enn nødvendig ;)

 

SweetBMW: Ja.. Hehe, prøvde faktisk med plate nummer 3 også, da det var den eneste som kunne ha blitt mikset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...