Gå til innhold

Stor BMW samling selges!!

Tommen325
 Share

Anbefalte innlegg

Har litt grunker denne typen om det er han her:

Nils Kjetil Tronrud

Født

1966

Poststed:

3530 Røyse

Formue 2009:

21.906.742

Og det som er flott med biler eldre enn 16 år er att de er lignet til 1000 Kroner altså ikke formueskatt på gamle biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fredrik 90 - nei du får ikke like strøkne biler i tyskland ;)

Jo Erebus! Det gjør man så visst, bare å lete godt nok! Har funnet flere E24er som tilsvarer mine strenge krav i Tyskland! Bilene i denne sammlingen kommer også forøvrig fra Tyskland og noen fra Sverige!

Er forøvrig en stor kar her i byen som har en imponerende samling biler, han har en fast ansatt til å stelle bilparken og kjøre dem! Sikkert kul jobb det når bilparken består av E93 M3, Aston Martin DB9 og DB7, Lambo Gallardo diverse 50 og 60 talls jaguarer og en 1960 Rolls Royce!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90 - nei du får ikke like strøkne biler i tyskland ;)

Begynner å bli vanskeligere å finne flotte objekt i Tyskland, men leter man lenge nok - og er villig til å betale prisen - så finner man noe man har lyst på :)

Kan jo nevne at den B6 3.5s'n var annonsert for €29500 i Tyskland for 4-5 år siden, så han planlegger nok en kraftig fortjeneste... Når det gjelder prisen på USA M3'n og den røde 635'n så synes jeg de er på et langt mer "edruelig" nivå.

Hvis lotto'n går inn så byr jeg 600 for USA M3'n og Alpina'en [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90, det jeg mente var at man finner ikke biler i like god stand i tyskland betydelig billigere :P

219.000 minus momsen, det blir vel rundt 180.000 NOK... som er ca 22.000 euro... minus reisen ned, transport, drivstoff og diverse papirer osv...

Så regn med ca 20.000 euro da for å ende opp likt prismessig..

Kan du vise meg alle M6`ene i tyskland i tilsvarende stand til 15.000 euro som vel må være minimumbesparelsen for å gidde å ta inn selv?

M6`en er et godt kjøp, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...