rublings Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Ser du har en fot innenfor når det kommer til programmering av dieselbiler. Hva kan man forvente av tall på en 320d 163hk med manuell gir. Tenker bare programmering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Ser du har en fot innenfor når det kommer til programmering av dieselbiler. Hva kan man forvente av tall på en 320d 163hk med manuell gir. Tenker bare programmering. Såvidt jeg har hørt så får du "skremt" disse opp i rundt 210-215 hk, er usikker på nm Mine foreldre gjorde dette på dems 07 E60 520d, ble riktig så frisk den tross automat og tung vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Ser du har en fot innenfor når det kommer til programmering av dieselbiler. Hva kan man forvente av tall på en 320d 163hk med manuell gir. Tenker bare programmering. Off topic, men PM sendt. Da var frontleppe levert til lakkering. Ble usikker på om jeg skulle bruke den, da passformen ikke er 100%, og den er i plast og ikke så bra finish så det kan hende lakken ikke sitter så lenge. Tenkte å ha mulighet å skru den av og på, men da blir den ikke liggende inntil originalfanger på sidene så det blir ikke pent, men prøver med lim. Blir det for dårlig blir det M3 replica fanger neste år. Legger ved et mobilbilde av ulakkert leppe på fangeren: Så denne av rennende vann Autoglym HD Wax, og selv om bilen ble grundig polert for ikke mange ukene siden, bare måtte jeg likevel prøve et ekstra topplag med denne. Den var mye tyngre å jobbe med enn f.eks. swissvax (husker ikke hvilken versjon vi brukte sist), men jeg tror det gir enda lenger holdbarhet. Har ikke testet rennende vann på den enda, men blank ble den. Slenger ved noen bilder, og de taler vel for seg selv: (Bildene er etter sollnedgang uten stativ, så høy iso og noe støyfjerning, etc, samt småjusteringer/kontrast som får frem glansen ekstra, men har prøvd å ikke overdrive). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 den er helt hinsides rå den bilen din! bare synd med lakken på disse e9x'ene, forferdelig mye appelsinhud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Nydelig e91 e91 er nå den grommeste stasjonsvognen man får tak i mener nå jeg. Kjøpt meg e81 med samme farge, likte godt fargen på bremsene gav meg en idè gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Takk takk! Fikk en pakke med godsaker fra dybvik i går: Og som det fremgår på bildet så er leppa lakkert, prøve å få montert den i løpet av helga. Litt triksing må til når det ikke er 100% passform, men vil prøve å ikke lime, bare skru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Helt fantastisk! über fet E91, gjort alt riktig. Spesielt med bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Såder, et par bilder til. Litt spesiell belysning og farger (regn, soledgang, mørkt), så riktig farge på LED-lysene i angel-eyes og tåkelykt kommer nok frem på noen andre bilder i mer normalt lys senere. LED-ene i tåkelysene virker ganske mye mer blå enn AE i dagslys, men ikke helt overkill tror jeg (kan hende jeg tester noen vanlige tåkelyspærer superbright/white eller lignende).. Uansett veldig fornøyd, begge matcher xenon-fargen veldig bra. Frontleppa ble montert, men er ikke helt fornøyd med finish/passform på denne, men det syns vel bare når man går nær bilen. Har bare skrudd den for at den kan kunne fjernes uten spor. Vi får se neste år om det blir noen tiltak/utbytting. Frontfanger er heller ikke 100% (klarlakk flasser av), så det hadde jo vært moro med M3-fanger med passende leppe. Men aller mest har jeg lyst på Coupe-fanger fra E92 (med tilhørende leppe av noe slag), men om den passer tviler jeg på, og har ikke sett noen replika (sånn som med M3). Hevet også (dessverre) bilen 1cm foran og 1,5cm bak, den var en tanke lav (av praktiske hensyn). Men det er mulig det ble litt for mye heving, men det justeres nok ikke ned før til våren igjen.. Men kan hende jeg finner på å slenge på noen spacere nå da. LED i Angel Eyes og tåkelys, ny frontleppe: Hevet (dessverre) bilen noe: Montert frontleppe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Suverent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Du kan vel kanskje kjøpe m3replica front til e90 da:-) det hadde vært bøst.. kikk på scmiedmann.no kanskje de har replica til 91.. det er i ihvertfall eneste sted jeg har funnet til men e92.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 VAKKERT Thomas.! vakkert..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Hvor kjøpte du leppa? Vurderer den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 ser det regner på bilen på de siste der, hvoran syntes du AG HD funker? Sheeter den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 M3 "replika" til E90/91 er lett å finne. Men ikke alle tilbyr leppe, og tviler på at leppe til "ekte" M3 fanger passer. Kikker litt på performance fangeren også. Men inntil videre lar jeg den være som den er, den er ikke så ille bare man ikke går helt inntil og studerer visse steder i forhold til passform. Har kjøpt leppa på ebay fra xcessmotors. Har ikke studert vannavrenning så nøye, men som du ser på bilde så preller det bra av i hvertfall. Har ikke sett så bra sheeting som på youtube, men har heller ikke prøvd med hageslange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 M3 "replika" til E90/91 er lett å finne. Men ikke alle tilbyr leppe, og tviler på at leppe til "ekte" M3 fanger passer. Kikker litt på performance fangeren også. Men inntil videre lar jeg den være som den er, den er ikke så ille bare man ikke går helt inntil og studerer visse steder i forhold til passform. Har kjøpt leppa på ebay fra xcessmotors. Har ikke studert vannavrenning så nøye, men som du ser på bilde så preller det bra av i hvertfall. Har ikke sett så bra sheeting som på youtube, men har heller ikke prøvd med hageslange.. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå