Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå har jeg kun sett ham i Berserk-programmene, men jeg har også sansen for han. :)

Mangler vel bare at Berserk skal bli tatt av luften også nå da av samme grunn.

Skrevet

Å herregud, så teit. Men Behring Minken Breivik kan vi sende videoklipp av hundrevis av ganger, mens han gjør sin nazihilsen.

Skrevet

Det er et program som handler om bil og moro. Selvfølgelig blir det kanselert.

Folk kunne jo fått ville ideer om at det er moro å holde på med bil :roll:

Skrevet

helt tragisk av kommunen og politiet, når ungdom endelig får et så bra tilbud så skal de faen meg ødelegge det. det er jo ikke Hells angles som arrangerer pimp my ride akkurat :P

Skrevet
jeg hadde aldri levert min bil til dem folka! Hadde vært noe annet om dem hadde kjørt original stil, og ikke jalla det til med masse sparkel og glassfiber :?

Men kansje det blir en annerledes stil dersom det er noen vettuge nordmenn som står bak dette..?

skal vell litt til om dem blir så veldig jalla, med tanke på hvordan den norske stat egentlig reagerer på sånt, er ikke akkurat like fritt som i USA :P

Skrevet

jeg var jo der inne og viste frem bilen osv. virka som om dette var veldig oppe og går, med mange innvolverte osv. De var jo allerede i full sving med hovedbilen, en de bygger selv, som stod i lakkboksen når jeg var der... kan ikke skjønne at kommunen har hjemmel i lovrn til å avslutte et kommersielt programm på grunnlag av at en programmleder er tidligere dømt? hva med Halvard Flatland? eller Kristian Valen? kan jo alldri være på TV igjen de da?

Prata med han Super'n der inne uten å vite hvem han var før Berserk begynt på tv her... super trivelig og artig type! tråkka bare rundt og flira med den rare latteren sin! hehe :)

Skrevet

Ifølge Facebook-siden så blir første program sendt 10. april, og dette ble skrevet igår. er også andre svar der som tyder på at de fortsetter.

Skrevet

supern er jo en jævlig kul kar får å si det rett ut,

å det er ikke nødvendig vis at alle som er med i Hells angels er ''Kriminelle'' heller...

supern var jo med på beserk å var jo gjest i tangerud bakken også, og det viser jo bare at hells faktisk er noen ålreite fyrer.

de er jo som vanlige folk bare at de har et merke på ryggen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...