Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
på lik linje med veldig mange her!!! Jeg snakket IKKE nedlatende... jeg skrev faktisk at hun med rosa hår ER proff.... ser ikke hvor du kom frem til at jeg snakket stygt...

Flisespikkeri... du skrev da vitterlig at hun VAR... :wink:

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vel, det lå tydelig mye ironi over den kommentaren du skrev.

Men over til noe annet. Mye tyder vel på at denne bilen har vært med på pimp my ride: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 948204.jpg

hvis så er tilfelle virker det ikke veldig bra.

Kan begynne å lure om han selger folkene på bildene eller bilen! Flere bilder aV mennesker en selve bilen, men det er kanskje like greit i og med at den er ganske stygg

Skrevet

Sitat fra annonsen: Jeg kan ikke mye med biler men dette ble VIP costom lagt (januar 2012)for min X kjæreste som likte katter. Hu nye liker hunder

Fy f*** for en type.

Skrevet

Har nå sett at det er full aktivitet der og filmcrew'et er der hver dag og filmer.

Dem låner lokale av firmaet jeg jobber i og som takk for lånet så skal alt dem har satt opp og fikset på i verkstedet dems stå igjen som betalling når dem er ferdig der. Etter min mening er det 2 stk biler dritt biler ifra samme konsern som er de 2 første ut i serien..!

Skrevet

Skal bli spennende å se hvordan bilene blir seende ut når programmet begynner, etter å ha sett reklamen har jeg ikke mye trua men ;)

Skrevet
Skal bli spennende å se hvordan bilene blir seende ut når programmet begynner, etter å ha sett reklamen har jeg ikke mye trua men ;)

så reklamen selv i sted. så ikke akuratt lovende ut. men men får gi de en sjangse :)

Skrevet

Men de har jo som jeg har forstått proffe arbeidere bak seg til å veilede og støtte. og trenger ikke allverdens erfaring for å se ka som e stygt og fint heller :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Har et mål å holde E36'en min mest mulig org, og forhåpentligvis som en entusiast bil i mange år fremover! MAO Dette e ikke noe for meg, men med en annen bil hadde jeg ikke nølt jed å prøve å komme med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...